האלימות המשטרתית והסגר: סגן השר פרוש נפגש עם ראה"מ

    איתי גדסי No Comments on האלימות המשטרתית והסגר: סגן השר פרוש נפגש עם ראה"מ

    סגן השר מאיר פרוש ביקר בעיר ביתר המסוגרת ופגש את נציגי הקהילות ואנשי המקצוע, "אני חייב לומר שהעיר ביתר פעילה ועושה את הכל כדי להוציא את החולים"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש נפגש היום (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים לאור הזעם הציבורי כנגד מדיניות הסגרים והאלימות המשטרתית. מדובר בפגישה השנייה היום לאחר הפגישה עם שר הבינוי יעקב ליצמן.

    בפגישתם דיברו השניים על המתח והכאב שהתעורר כעת ברחוב החרדי, על הפגיעה החמורה באמון הציבור ועל כך שאין אחידות בהטלת הסגרים וקיימת אכיפה סלקטיבית של המשטרה.

    ראה"מ הדגיש לסגן השר שאין כאן כוונת מכוון וייעשה מאמץ רב לבנות אמון באמצעות שקיפות בקבלת ההחלטות וטיפול בבעיות הנקודתיות.

    מוקדם יותר ביקר סגן השר מאיר פרוש בעיר ביתר הנמצאת בסגר מלא, פרוש סיפר על הביקור בעיר, "ביקרתי שעתיים בביתר. פגשתי את כל נכבדי ועסקני העיר, חברי המועצה ונציגי הקהילות וכמובן את אנשי המקצוע".

    "אני חייב לומר שהעיר ביתר פעילה ועושה את הכל כדי להוציא את החולים המקומיים למלוניות, עושים הכל כדי לבלום את נזקי הנגיף", אמר פרוש.

    פרוש הוסיף, "אני בטוח שבמאמץ מסוים תוך כמה ימים נוכל לברך על המוגמר ולקבל את ביתר כעיר בריאה חזקה ולחדש שוב את הלימודים במוסדות החינוך".

     

     



    0 תגובות