יצחק בלעייר שהותקף ע"י שוטר בריאיון: "הוא לא חשב רגע ונתן לי אגרוף"

    אסתי פלד No Comments on יצחק בלעייר שהותקף ע"י שוטר בריאיון: "הוא לא חשב רגע ונתן לי אגרוף"

    בהפגנה כנגד הסגר ברוממה, הוכה יצחק בלעייר קשות ע"י שוטר באמצעות מכשיר הקשר, בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מספק יצחק על האירוע הקשה בהפגנה, רגע המעצר שבישל לו השוטר האלים. החקירה והטענות השקריות כנגדו. ועל מה הוא לא יכול לדבר?

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצחק בלעייר שהותקף קשות ע"י שוטר בעת הפגנה כנגד הסגר ברוממה בירושלים, התראיין הערב (שני) ל'מהורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על ההתרחשות האלימה מצד המשטרה בהפגנה, "אני עברתי במקום בדרך לחנות, והתעכבתי שם כמה דקות. עבר שם שוטר ללא מסכה ושאלתי אותו למה הוא בלי מסכה. בתגובה הוא נתן לי אגרוף לפנים, ואח"כ הבנתי שזה היה עם מכשיר קשר".

    יצחק מתאר כי הוא התפלא איך מעוצמת האגרוף בפניו הוא לא נפל, "השוטר מייד עזב את המקום ונעלם. מספר עיתונאים צילמו את התקרית האלימה. אני רציתי לדעת את שמו של השוטר והוא היה ללא תג זיהוי. הוא ראה שאני מדבר עם כתבים והוא הגיע וסימן אותי לחברים שלי שזה אני שניסה לגנוב לי את הקשר, מייד עצרו אותי ולא התנגדתי למעצר".

    יצחק מספר כי בחקירה נגדו הועלו טענות שקריות לחלוטין, "בחומר החקירה עלה שהפלתי את השוטר אני כמובן הכחשתי. הם טענו שסירבתי להזדהות בפניו שגם היה שקר. טענו שניסיתי לגנוב לו את המכשיר קשר שזה גם שקר. אחרי 24 שעות שוחררתי ממעצר".

    הגשתי היום תלונה במח"ש מספר יצחק, "הם שמעו את העדות שלי, הם שאלו אותי מה שקרה וקיבלתי מספר סרטונים חדשים על האירוע. שאלתי אותם אם באמת השוטר הודח כך לפחות הייתה הודעת הדוברות, אבל אני יודע כמה פרטים שאסור לי לדבר עליהם".

     



    0 תגובות