שוהה בלתי חוקי נתפס נוהג עם רישיון מזויף

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שוהה בלתי חוקי נתפס נוהג עם רישיון מזויף

    שוטרי משטרת ישראל עצרו שוהה בלתי חוקי שהחזיק ברשיון נהיגה מזוייף ונהג על משאית כשהוא כלל לא כשיר לכך וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

    צילום: דוברות המשטרה
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת פעילות אכיפה שגרתית של שוטרי משטרת ישראל בכביש 70, סמוך לעיר טמרה, סימנו השוטרים למשאית לעצור לבדיקה. הנהג התבקש למסור את רשיון הנהיגה שלו. השוטר הקליד את תעודת הזהות שהופיעה על התעודה, אך דבר לא עלה בנתונים.

    השוטר הבחין, כי בצד אחד של הרשיון תעודת הזהות מתחילה בספרות 13 ובצד השני תעודת הזהות מתחילה בספרות 31, דבר זה עורר את חשדו כי מדובר ברשיון נהיגה מזוייף. החשוד עוכב לתחנת המשטרה ומהחקירה עלה, כי החשוד בן ה-23 הינו תושב הכפר טובאס שבג'נין ושוהה באופן בלתי חוקי בישראל.

    עוד עלה מהחקירה, כי החשוד כלל לא מחזיק ברשיון נהיגה וכי הוא שוהה בישראל באופן לא חוקי כחודש.

    החשוד נעצר, נחקר ובית משפט השלום נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד להגשת כתב האישום כנגדו אמש.

    בתום חקירה זריזה ויסודית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה אמש (שני) בבית משפט השלום בעכו כנגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, שימוש במסמך מזוייף, נהיגה ללא רשיון, התחזות לאחר במטרה להונות ונהיגה ללא ביטוח. בית המשפט לאחר שעיין בבקשת המעצר, שהגישה המשטרה הורה על מעצרו עד החלטה אחרת של החשוד.

    מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת כל העת למניעת אותן עבירות המסכנות את הציבור על ידי אותם עבריינים הנוטלים את החוק לידיהם והמעידים בעצם ביצוען על זילזול ברשויות האכיפה ותביאם לדין במטרה להרתיעם".



    0 תגובות