משרד הבריאות בקמפיין חדש: ונבדקתם מאוד לנפשותיכם

    צבי הדס 2 Comment on משרד הבריאות בקמפיין חדש: ונבדקתם מאוד לנפשותיכם

    במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות פועלים ביתר שאת לעידוד בדיקות על רקע הסכנה ממי שאינם נבדקים ועלולים להביא לגל הדבקה המוני

    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע העלייה הדרמטית בקצב התחלואה בנגיף הקורונה, והאסון הנגרם ממי שנמנעים להבדק ובכך מסכנים את הציבור, מחדדים במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות את המסרים ומעלים קמפיין ייעודי במגזר החרדי.

    תחת הכותרת "ונבדקתם מאוד לנפשותיכם" קוראים במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות לציבור, לכל מי שחש בתסמינים ויש לו חשש קל, ללכת להיבדק ולוודא שלא נדבקו בנגיף הקורונה ולא מסכנים אחרים.

    חלק ממי שנמנעים מבדיקות מסבירים כי הם פועלים כך כתגובה להתנהלות בלתי מידתית כלפי הציבור החרדי, דבר שאיננו יכול להצדיק את סיכון חיי הכלל. הקמפיין מתייחס לטענות הללו והודף אותן‪;‬ "יש מי שסבור שהגבלות התנועה אינן מוצדקות, יש מי שחושבים שאיסור ההתקהלות לא מידתי, יש מי שפרנסתו נפגעה והוא מתוסכל – אבל לא יעלה על הדעת בגלל זה לסכן את בריאות הזולת", נכתב במודעה שמתפרסמת בעיתונות ובריכוזים החרדיים.

    "גדולי ישראל קובעים כי אין שום היתר לסכן או ליטול חיים. בכל מקרה של חום או תסמינים – נבדקים, נשמרים ומצילים חיים", מוסיפים במודעה ובכך גם מתייחסים לקמפיין המתנהל במקביל בעיתונות ובכלי התקשורת החרדית, בהם מצוטטים גדולי ישראל במגזר החרדי הקוראים לציבור ללכת להיבדק.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רפא כל חולי עמך ישראל בשורות טובות אמן

    2. 1

      כן אבל יש הרבה אנשים עם תסמינים שהרופאים לא רוצים לתת להם הפניה לבדיקה