סגר"ע י-ם ראוכברגר: "ישנה תחושה קשה שאנחנו שק החבטות"

    אסתי פלד No Comments on סגר"ע י-ם ראוכברגר: "ישנה תחושה קשה שאנחנו שק החבטות"

    סגן ראש עיריית י-ם אליעזר ראוכברגר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' קורא לנוער ברוממה שלא לנהוג באלימות בהפגנות, "זו לא דרך התורה". ראוכברגר סיפר כי הגיע להבנות מול המשטרה, "יהיו כניסות ויציאות לדברים דחופים ויוסרו המחסומים בתוך השכונה"

    תחושה קשה בציבור החרדי. הפגנה אמש ברוממה כנגד הסגר צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    מ"מ ראש עירית ירושלים אליעזר ראוכברגר התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסגר על שכונת רוממה ומצוקת התושבים הקשה, "אנו עושים כל שניתן כדי להקל על תושבי רוממה שחיים בסגר מיותר ולא מוצדק", אמר ראוכברגר וסיפר כי היה היום בשטח "בסיור עם צמרת המשטרה כדי לשמוע את התושבים ולפעול להקל עליהם במצוקותיהם".

    יחד עם זאת קרא ראוכברגר לנוער שמתקהל כל ערב להפגנה כנגד הסגר ואמר, "שום דבר לא מצדיק לנהוג באלימות. אני קורא שלא לנהוג באלימות. זו לא דרך התורה".

    על ההסדרה מול המשטרה אומר ראוכברגר, "הגענו בשטח להסדר עם המשטרה על הסרת כמה מחסומים מיותרים, בעיקר בתוך השכונה. אין שום הגיון למנוע מעברים בין רחובות בתוך השכונה. סוכם גם על מתן יציאות וכניסות לצרכים דחופים כמו טיפול רפואי, ובעיקר על קו ישיר עם הקצונה הבכירה כדי לתת מענים מידיים לבעיות שיצוצו".

    בנוסף אומר ראוכברגר, "סוכם גם על גישה מכבדת של השוטרים במחסומים כלפי האזרחים. סגר זה לא עונש ולא צריך להתנהג בצורה מבזה כלפי האזרחים. מפקד ממ"ר ציון עופר שומר היה מאד קשוב וגילה נכונות בלתי רגילה לעשות כל שניתן להקל על התושבים את הסבל".

    יחד עם ההסכמות עם המשטרה, אומר ראוכברגר כי "בציבור החרדי יש תחושה קשה מאד של איפה ואיפה. פורסם היום שיש בעמק ישראל מושב עם תחלואה גבוהה. לא שמעתי שעשו עליו סגר. יש התפרצות של הקורונה בכל הארץ ורק על החרדים עשו סגר. זה לא מתקבל על הדעת. התחושה היא שאנחנו שק החבטות של מישהו. זה חמור ביותר".



    0 תגובות