גפני מותח ביקורת על המענקים: "למה לא לתת לפי מספר הילדים?"

    איתי גדסי 1 Comment on גפני מותח ביקורת על המענקים: "למה לא לתת לפי מספר הילדים?"

    לאחר הצגת תוכנית המענקים ע"י ראש הממשלה ושר האוצר, לפיה כל משפחה מ-3 ילדים ומעלה תקבל עד 3,000 ש"ח, הביאה את יו"ר ועדת הכספים למתוח ביקורת חריפה על ההחלטה, שלא מתחשבת במשפחות ברוכות הילדים. גפני רמז כי התוכנית תשונה אם תובא להצבעה בכנסת

    משה גפני צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהציג ראש הממשלה את המענק המיוחד אמש, לכל משפחה בישראל עם 3 ילדים ומעלה תקבל עד 3,000 ש"ח בשל משבר הקורונה. יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מותח ביקורות על אופן חלוקת המענקים, "אני לא מבין למה צריך לתת כסף למשפחות עשירות?" שאל גפני, והוסיף "מדוע לא לתת באופן דיפרנציאלי?" לפי גובה הכנסות ובמיוחד שואל גפני "למה לא לתת לפי מספר הילדים?".

    גפני הבהיר כי לאור התוכנית שלא התחשבה במספר הילדים בכל בית וההוצאות שיש בהתאם אמר, "אני כן מבין למה הם מנסים למנוע מלהעביר את זה בחקיקה בכנסת, כי שם יבוא לידי ביטוי עמדת הציבור".

    כמו כן, גם שר הרווחה איציק שמולי תקף את תוכנית המענקים של ראה"מ, ‏"עדיף שהמסוקים עם המזומנים יפזרו את הכסף איפה שבאמת צריכים במקום מעל לעננים..80 אלף בעלי עסקים נותרו בינתיים מחוץ למערך הפיצויים, חסרים תקציבי חירום למתווה הנכים, לילדים בסיכון ולקשישים בודדים, העו״סים שובתים כבר 10 ימים. צריך להנחית את המסוקים על קרקע המציאות לפני שכל אלה מתרסקים" אמר שמולי.

    אמש הציג ראש הממשלה ושר האוצר את תוכנית המענקים לכל אדם בישראל, בשל משבר הקרונה. ע"פ התוכנית: כל אזרח במדינה יקבל 750 ש"ח. משפחה עם ילד אחד תקבל 2,000 ש"ח. משפחה עם שני ילדים תקבל 2,500 ש"ח. משפחה עם 3 ילדים ומעלה תקבל 3,000 ש"ח. בנוסף על פי התוכנית של דרעי כל משפחה עם הכנסה נמוכה שמוכרת ברשויות, תהיה זכאית למענקים של תלושי מזון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כי אוליי זה בעייתי כרגע,מר גפני. ותפסיק למתוח ביקורת,עדיף תיתן לאזרחים את כל הכסף שנתנו לך רק בשביל לשכנע אותך לתמוך בימין או שלך לאופוזיציה!!!!!