שר האוצר אישר: מענק מיוחד למשפחות אומנה

    איתי גדסי No Comments on שר האוצר אישר: מענק מיוחד למשפחות אומנה

    שר האוצר ישראל כ״ץ סיכם עם ח"כ קטי שטרית על מענק חד פעמי לכ-4300 משפחות האומנה

    ישראל כץ צילום: פלאש 90
    10:47
    16.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "והיה כי ישאלך בנך": בשורה טובה או רעה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחות אומנה לילדים בסיכון נוטלות על עצמן גם בימי שגרה משימה מורכבת וחשובה מאין כמוה. בתקופת התפשטות הקורונה, בה חלק ממסגרות החינוך היו סגורות, משימתן נעשתה מורכבת וחשובה אפילו יותר מבשגרה.

    לכן, החליט שר האוצר, בשיתוף פעולה עם ח"כ קטי שטרית, לסייע למשפחות אלו במענק בשווי ממוצע של שלוש נקודות זיכוי במס הכנסה – 548 שקלים למשפחה.

    שר האוצר, ישראל כ"ץ אמר על המענק המיוחד: "בתקופה זו של משבר כלכלי-בריאותי אני רואה חשיבות עצומה בתמיכה למשפחות האומנה שעוסקות בעבודת קודש לאורך כל השנה. אני מודה לחברת הכנסת קטי שטרית שהעלתה בפני את הסוגיה. נמשיך לשתף פעולה ולמצוא פתרונות לאתגרים השונים שאיתם מתמודדים אזרחי המדינה".

    חברת הכנסת קטי שטרית בירכה על האישור: "משפחות האומנה בישראל פתחו את בתיהן והעניקו בית חם לילדים שזקוקים לכך. המעט שיכולנו לעשות כדי להקל עליהן בעת הזו הוא לתת להן את המענק. אני מודה לשר האוצר, ישראל כ"ץ, על ההירתמות, האכפתיות והרגישות לסייע בנושא רגיש שלא מקבל כותרות בעיתונים. הורי האומנה עושים עבודת קודש בחינוך ובגידול הילדים. המענק יתן להם 'אוויר לנשימה' ויעזור להם במציאות הכלכלית המאתגרת".



    0 תגובות