ר"ע י-ם מתנגד לסגירת הישיבות: "יביא לגל הדבקה בקהילות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ר"ע י-ם מתנגד לסגירת הישיבות: "יביא לגל הדבקה בקהילות"
    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק בהתפשטות הנגיף בי-ם. לאחר הפרסומים על ההגבלות החדשות שדורש משרד הבריאות והמל"ל, ביניהם, סגירת הישיבות לאור העלייה הקשה בתחלואה, ראש עיריית י-ם משה ליאון שיגר מכתב  דחוף לשר הבריאות וראש המל"ל ובו ביקש להשאיר את הישיבות הפועלות במתווה הקפסולות פתוחות גם בימי בין הזמנים  – במטרה למנוע הדבקה המונית.

    ליאון דורש כי הישיבות בעיר יישארו פתוחות ולא יצאו לחופשת בין הזמנים, במטרה להשאיר את מתווה הקפסולות כפי שהיה, ולא יגרום להדבקה המונית של בני משפחות הבחורים.

     

    בתוך כך, היום (חמישי) מונה נציג המלל, שלום אייזנר, ע"י משה ליאון, לתפקיד פרויקטור המתכלל את משבר הקורונה בעיר ירושלים. בעקבות העלייה בתחלואה בעיר והמשך תפקוד העירוני בגל הנוכחי.

    בהערכת מצב שקיים ראש העיר ובכירי העירייה נדונו, מספר נושאים בהתמודדות במשבר הקורונה בעיר.

    העליה בתחלואה בשכונות העיר: עיריית ירושלים ביקשה מהמלל לקבל את הסמכות לטפל בתושבי העיר. העירייה מבקשת לקבל את הכלים והסמכויות על מנת למגר את הנגיף ככל שניתן, לאור ההכרה עם השטח והבנת הצרכים.

    פינוי החולים: עיריית ירושלים מאז תחילת השבוע החלה בפינוי מאסיבי של חולים לבתי מלון. עד כה, מתחילת הגל השני פונו כ- 500 חולים לבתי מלון.

    הסגר על השכונות: ראש העיר הדגיש מול המלל את התנגדותו לביצוע סגר על השכונות. "הסגר על השכונות רק מגדיל את מספרי החולים, הוא לא פותר את הבעיה". אמר ליאון בדיון.

    אוכלוסיית הגיל השלישי: עיריית ירושלים מבקשת אישור לקיים פעילויות חוץ מבוקרות עבור אוכלוסיית הגיל השלישי בפארקים.

    מינוי פרויקטור מתכלל מטעם המל"ל לעיר ירושלים: ראש העיר הודיע על מינוי, שלום אייזנר, נציג המלל, תושב העיר, לפרויקטור לנושא הקורונה עבור העיר ירושלים מטעם המל"ל.

    לקיחת אחריות: עיריית ירושלים תכין ותציג תכנית טיפול מוצעת, ע"פ בקשת המלל, על מנת לאפשר קבלת סמכויות, משאבים וכלים למיגור הנגיף בעיר.

    בהערכת המצב השתתפו ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנכ"ל העירייה, איציק לארי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חירום וביטחון, אלישע פלג, סגן ראש המלל, יואל סלוביק, נציגי פקע"ר ירושלים, ד"ר חן זמיר, רופאת המחוז, נציגי משטרת ישראל ונציג משרד הפנים.



    0 תגובות