דרעי לראש השב"כ: "למנוע אסון נוסף כמו רצח רבין"

    ישראל רובין No Comments on דרעי לראש השב"כ: "למנוע אסון נוסף כמו רצח רבין"

    בעקבות האיומים על נתניהו, שלח השר דרעי מכתב לראש השב"כ נדב ארגמן, שבו התריע: "ההסתה מסוכנת – יש להגביר אבטחה סביב ראש הממשלה"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי, שיגר מכתב לראש השב"כ, נדב ארגמן, בו הוא מתריע על הסכנה שבהסתה החמורה המשתוללת לאחרונה כנגד ראש הממשלה נתניהו, ביניהם הצהרות מפורשות שנשמעו מפי גורמים אנרכיסטים על רצון לפגוע בראש הממשלה פיזית. כך פורסם הבוקר ב'ישראל היום'.

    במכתב תחת הכותרת "מניעת רצח ראש הממשלה ופגיעה בבני משפחתו", כתב דרעי כי: "בשבועות ובימים האחרונים אנו עדים להסתה מסוכנת וחסרת גבולות הקוראת לרצח ראש הממשלה ולפגיעה בבני משפחתו. כמי שהיה חבר בממשלתו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, איני יכול לעמוד מנגד מול המראות הקשים של ההסתה והקריאות לפגיעה פיסית בראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו".

    לדברי דרעי: "לא נוכל לומר שוב, ידינו לא שפכו את הדם הזה. אני מודע למאמצים הגדולים שלך ושל השב"כ להגן על ראש הממשלה ובני משפחתו, אך מחובתי הציבורית להזהיר מפני העלול להתרחש ולעשות הכל כדי שיינקטו צעדים שימנעו חלילה אסון שכזה. החברה הישראלית תתקשה לעמוד שוב מול אירוע כזה".

    דרעי הוסיף ואמר: "חופש הביטוי והזכות להפגנה הם ערכי יסוד חשובים שחייבים לשמור עליהם בדמוקרטיה וביקורת חריפה היא לגיטימית אך הסתה לאלימות, שיסוי וביזוי ראש הממשלה ובני משפחתו היא חציית קו אדום".

    כזכור: בשבוע שעבר פנה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בדרישה שיורה למשטרה לחקור את האיומים על חייו ההולכים ומתגברים.



    0 תגובות