- רדיו קול חי - -

חתונה? מרכנתיל מציע הלוואה עד 200,000 ש"ח

גם בימים אלה, למרות וחרף הקורונה, עונת החתונות נמצאת בעיצומה וההוצאות של הזוגות הצעירים והוריהם גבוהות. הגידול בהוצאות בתקופה זו והאתגרים איתם מתמודדת המשפחה החרדית כאשר הילדים מתחתנים, בעיקר עכשיו נוכח המצב בשל הקורונה, מובנים.

מרכנתיל, כבנק המכיר היטב את הקהילה החרדית' מודע לצרכים הכספיים הגוברים בעיתות אלה, ובהתאם, מציע את הלוואת "רק בשמחות" בסכום שיש בו כדי לסייע לעבור בלי דאגה ובראש שקט את התקופה. ההלוואה ניתנת בתנאים טובים ובפריסה ארוכה ונוחה של החזרי התשלומים. בבנק מציינים כי מדובר בהלוואה אחת או שתיים, בסכום מצטבר של עד 200 א' שקל אותן יכולים לקבל הזוג הצעיר, הורי הכלה והורי החתן – כל אחד מהם יכול לקבל הלוואה עד לסך 100 אלף שקלים וכאמור, עד 200 אלף שקלים בסך הכל. ההלוואות ניתנות בתנאי פירעון נוחים ואטרקטיביים כדי לא להכביד בהמשך הדרך על תזרים המזומנים המשפחתי.

בנוסף, מרנכתיל מציע מיגוון מוצרים המותאמים סביב עולם המתחתנים וביניהם: משכנתאות והלוואות לדיור ומענה פיננסי לכל המעטפת הנדרשת . הבנק מציע לזוגות הצעירים הטבות והקלות נוספות בניהול החשבון – פרטים ניתן לקבל בסניפי הבנק.

דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל : "אנו במרכנתיל, עוקבים באופן שוטף אחר הצרכים המשתנים של לקוחותינו גם במהלך השנה וכמובן שלאורך וסביב מעגל החיים. במיוחד בימים אלה, של מגפת הקורונה אשר משפיעה על המצב הכלכלי בארץ ועל אי הודאות, אנו משתדלים לעמוד לצד לקוחותינו ולהציע להם מוצרים שיקלו

עליהם עכשיו ולא יהוו עול כבד מדי בעתיד. אין ספק כי כאשר ההורים מתכוננים לשמחת חתונת הילדים שהיא השמחה המשפחתית הגדולה ביותר, הם עומדים בפני תקופה בה יש גידול בהוצאות. מדובר בהוצאות משמעותיות שמכבידות על התזרים המשפחתי. הלוואת 'רק בשמחות' של מרכנתיל הינה אחד הפתרונות שאנו מציעים. הלוואה זו מהווה פתרון מימוני שמקל על המשפחה בהווה ומאפשר פריסה של ההוצאות באמצעות ההלוואה שנפרעת בתשלומים חודשיים נוחים כדי שלא להעיק על התזרים בעתיד. אני ממליץ לפנות לבנקאים בסניפים לצורך התאמת המוצרים לצרכיו של הלקוח. אזכיר כי ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון ולקבל שירות מצויין ולמי שבכל זאת בוחר להגיע לסניף – חשוב לקבוע מראש פגישה עם הבנקאי".

ההלוואה הינה בכפוף לנוהלי הבנק ובהתאם לחוק חלה על הבנק חובה להודיע כי אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.