הושגה פשרה: מענק לכל ילד, המענק ידורג מהילד הרביעי והלאה

    איתי גדסי No Comments on הושגה פשרה: מענק לכל ילד, המענק ידורג מהילד הרביעי והלאה

    הושגה פשרה בין הליכוד ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בנושא תכנית המענקים בעניין משפחות ברוכות ילדים, על פי הסיכום כל ילד יקבל מענק אך המענק ידורג ויקטן מהילד הרביעי והלאה

    גפני ומיקי זוהר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התעקשות יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בדרישתו להכליל משפחות ברוכות ילדים בתכנית המענקים, הושגה פשרה לפיה בכל משפחה כל ילד יקבל מענק והמענק לא יוגבל עד מספר ילד מסוים כפי שהוצע בתחילה, אך המענקים יהיו מדורגים החל מהילד הרביעי והלאה.

    יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר התייחס בפתח דיון ועדת הכספים לפרסומים ואמר: "יש כאן החלטה שרציתי להביא אותה גם בשם רה"מ בשיתוף כל חברות הקואליציה. משפחות ברוכות ילדים לא צריכות לשלם על כך שהן ברוכות ילדים. הממשלה למיטב ידיעתי והבנתי תסכים למענק של עד הילד הרביעי כולל הילד הרביעי בסך 500 ש"ח לכל ילד, על הילד החמישי 250 ש"ח, הילד השישי והלאה תוספת של 100 ש"ח לכל ילד. אני חושב שזה טוב שאנחנו מטיבים עם האזרחים, היוזמה הזו בין שהגיעה מכל אחד מחברי הכנסת פה, היא יוזמה חיובית שעוזרת לאזרחי ישראל. אני מקווה שנוסח החקיקה יתקדם לפי הנוסח הזה".

    בתוך כך, אם התכנית תאושר בקריאה שניה ושלישית היום, מענקי הקורונה יתחילו להיות מחולקים כבר בתחילת השבוע הבא.

    בביטוח הלאומי פועלים כדי לטייב נתונים של מאות אלפי אזרחים שפרטי חשבון בנק שלהם לא מעודכנים במערכת.  חסרי חשבון בנק יוכלו לקבל את המענק בסניפי בנק הדואר. מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, אמר היום, כי המענק יחולק בפעימות כאשר מענקי הילדים ישולמו בפעימה הראשונה.



    0 תגובות