ראה"מ בוועידה: "הלקח שלנו הוא הגבלת התקהלויות במקומות סגורים"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בוועידה: "הלקח שלנו הוא הגבלת התקהלויות במקומות סגורים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התארח בוועידת המנהיגים אותם אירח, קנצלר אוסטריה. בועידה אמר נתניהו למנהיגים, "אנחנו רוצים מנגנון בסדר גודל תעשייתי שיוכל לבצע בדיקות המוניות ומנגנון איתור ובידוד מהיר מאוד"

    נתניהו משוחח עם המנהיגים בשיחת וידיאו בוועידה צילום: לעמ
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (רביעי) בוועידת מנהיגים באירוח קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ. בהמשך לוועידות הקודמות, התכנסו היום המנהיגים זו הפעם החמישית, להתייעצות בהתמודדות עם התפרצות הגל השני והמאמצים להמרצת הכלכלה, תוך הקפדה על המגבלות המסייעות לשמירה על בריאות הציבור.

    ראש הממשלה נתניהו אמר בוועידה למנהיגים: "שיעור הבדיקות שלנו גבוה מאוד. אנחנו מגיעים ל-30 אלף בדיקות ביום באוכלוסייה של 9 מיליון. אני חושב שעוד נצליח לעלות את הכמות. אנחנו רוצים מנגנון בסדר גודל תעשייתי שיוכל לבצע בדיקות המוניות ומנגנון איתור ובידוד מהיר מאוד. זה חיוני כדי שנמשיך להכיל את המגיפה לאורך זמן".

    עוד הוסיף ראש הממשלה, "כי אחד הלקחים שנלמדו מהתפרצות הגל הראשון הוא הצורך להגביל את ההתקהלויות במקומות סגורים כדי למנוע הדבקה מסיבית. המנהיגים הסכימו כי יש צורך להמשיך ולהגביל את ההתקהלויות על מנת להימנע מהתפרצות משמעותית מחודשת".

    בנוסף לראש הממשלה נתניהו וקנצלר אוסטריה קורץ, השתתפו בוועידה גם ראש ממשלת אוסטרליה מוריסון, ראש ממשלת דנמרק פרדריקסן, ראש ממשלת יוון מיצוטקיס וראש ממשלת צ'כיה באביש.



    0 תגובות