מכה לחמאס: פעיל חמאס שערק הביא מידע רב על ארגון הטרור

    קובי פינקלר 1 Comment on מכה לחמאס: פעיל חמאס שערק הביא מידע רב על ארגון הטרור

    חוסין תושב ג'בליה היה במערך ההגנה אווירית של חמאס והיה אחראי על חולית טילי כתף של חמאס, חוסין הונחה לשגר טיל כתף לעבר מסוק של צה"ל

    פעיל חמאס עם טיל נ"ט. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעיל חמאס ביחידת ההגנה האווירית של חמאס, ערק לישראל בחודש שעבר והביא מודיעין רב על חמאס, כך מפרסם השב"כ.

    בחודש שעבר בתאריך ה-28 ליוני 2020 הסתנן לישראל בשחייה עז אלדין חוסין, בן 24, תושב ג'בליה שבצפון רצועת עזה. לדבריו, הסתנן לישראל מרצונו נוכח קשיים אישיים במישור המשפחתי ולאחר רדיפה והכפשה מצד בכירי חמאס.

    מיד לאחר חציית המכשול הימי, נעצר חוסין על ידי כוח צה"ל והועבר לחקירת שירות הביטחון הכללי.

    היום הותר לפרסום, כי מחקירתו בשב"כ עלה כי בשנת 2013 גויס לזרוע הצבאית של החמאס והחל משנת 2018 ועד למעצרו, פעל חוסין במערך ההגנה האווירית של החמאס, בין היתר, בתפקיד פיקודי כאחראי חולית טילי כתף.

    במסגרת תפקיד זה החזיק בביתו טיל נ"מ והונחה לשגרו לעבר מסוק ישראלי, ככל שינחת בסביבת ביתו בעזה, וזאת לשם הריגת חיילים ישראלים או חטיפתם.

    במסגרת פעילותו בחמאס לקח חוסין חלק בהכשרות שונות ובפעילויות צבאיות כנגד מדינת ישראל. כך, במסגרת שירותו במערך ההגנה האווירית בחמאס, למד חוסין אודות כלי טיס של חיל האוויר הישראלי ותפקידם, טילי נ"מ וכן אודות משקפות ומצלמות לצורך תצפית על תנועת המטוסים הישראלים בשמי עזה.

    פעילותו של חוסין בחמאס והידע הרב אשר רכש במסגרת זו, הביאו לחקירה ייחודית אשר חשפה עבור השב"כ מודיעין רב אודות ארגון החמאס.

    עם סיום החקירה, הגישה היום (חמישי) פרקליטות מחוז דרום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע המייחס לחוסין עבירות ביטחוניות חמורות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לכוחות הביטחון ששומרים עלינו ועושים עבודתם נאמנה יום יום, שעה שעה בכל דקה בשנה.

      יישר כוח, אוהבים אתכם (: