שר האוצר בריאיון: "אני מצפה שראה"מ ייתן לי אור ירוק להביא את התקציב"

    אסתי פלד 2 Comment on שר האוצר בריאיון: "אני מצפה שראה"מ ייתן לי אור ירוק להביא את התקציב"

    שר האוצר ישראל כץ בריאיון ל'מהדורה המרכזית' דורש להעביר תקציב חד שנתי במיידי, "מייד לאחר העברת התקציב, נוכל לשחרר כספים כבר על השנה הקיימת, אם לא ייסגרו כאן ברזים" | על ההסתה כנגד החרדים: "החרדים הם הציבור הכי ממושמע כרגע הארץ, לא יעזור לאף אחד"

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם התחלת הזרמת כספי תוכנית "מענק לכל אזרח", התראיין הערב (ראשון) שר האוצר ישראל כץ ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר כל התוכנית הכלכלית, "אני גאה בהחלטה שלנו לתת מענק לכל ילד במשפחה, בגובה של מליארד 600 מיליון ש"ח, לכל ילדי ישראל ולחיילים משוחררים ונכים שמקבלים כפל קצבה".

    שר האוצר סיפר על הרחבת נתינת המענקים לכל הילדים, "ברגע שהגיעה הדרישה הזו מח"כ הרב גפני, הרמתי טלפון לראש הממשלה ואמרתי לו שאני מגדיל את המענקים. ראה"מ אמר לי, קדימה". לדברי כץ "מי שהביא את התוכנית המקורית של מענק עד הילד השלישי, הוא דווקא יועצו הכלכלי של ראה"מ נתניהו".

    עוד הוסיף שר האוצר, "הורתי לבדוק איך מכניסים לקריטריונים את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים שיקבלו כפל קצבה כמו שאר הנכים. כרגע הבשורה היא שהיום הכסף נכנס לבנקים, זה יום מאושר בשבילי".

    שר האוצר התייחס למחלוקת בין כחול לבן לליכוד על תקציב המדינה, "כל פקידי האוצר אומרים שכרגע צריך להעביר דחוף תקציב לשנה, ועוד כמה חודשים נבדוק את הנתונים ונעביר תקציב נוסף. כרגע התקציב יזרים כסף לרווחה, לחינוך, ושכבות המוחלשות".

    כץ תקף את ההסתה שמשתוללת כנגד הציבור החרדי, "ההסתה על החרדים לא תצליח. כי אין מה לעשות, החרדים הם הציבור הכי ממושמע כרגע הארץ, לא יעזור לאף אחד. בשאר הציבורים ההנחיות הם בקושי המלצה. וקל מאוד להפיל הכל על החרדים. כממשלה, לא ניתן לזה יד".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה עים פעימה שניה ושלשית שהבטיח שר האוצר הקודם האם יש כיסוי

    2. 1

      מה קורה עם קצבת הנכים האם תעלה או שזה חלום