בצלאל סמוטריץ': "החרדים והדתיים הם הראשונים שנפגעים מבג"ץ"

    אסתי פלד 1 Comment on בצלאל סמוטריץ': "החרדים והדתיים הם הראשונים שנפגעים מבג"ץ"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את ח"כ גפני על ההתנגדות לפסקת ההתגברות, "אל תגידו שאתם מסכימים לפסקת ההתגברות ותצביעו נגד. למה לשמאל מותר לעשות הכל ולימין אסור?"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה לשעבר בצלאל סמוטריץ' התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי וקרא לחברי הכנסת החרדים להצביע בעד פסקת ההתגברות, "אם לא היינו רואים את מופע האימים של כחול לבן לפני שבועיים הייתי מבין את המשמעת, אבל למה לשמאל מותר ולימין אסור?" סמוטריץ' הוסיף כי "הקמת הוועדה הפרלמנטרית שהצעתי, לא עמדה בניגוד להסכמים הקואליציוניים".

    עוד הוסיף, "הממשלה לא מאשרת את תקציב עולם הישיבות שכבר חצי שנה מקבלים רק 40% מהתקציב והם נמצאים על סף קריסה. אנחנו רואים שלאורך כך הדרך לשמאל מותר לחסום כבישים, ולנהוג באלימות בהפגנות, לשמאל מותר הכל ולימין אסור. ולכן מצביעים ימין ומקבלים שמאל. לנו נמאס וגם למצביעים ולכן אנחנו שמים מראה לנבחרי הציבור".

    סמוטריץ' גם עונה לגפני על טענותיו כי מדובר בהטרלה, "גפני שם על סדר היום את ההצעה על ועדת חקירה לאפליית הציבור החרדי והוא משך אותה, אני סך הכל החזרתי אותה. הוא הציע לעלות את פסקת ההתגברות ואני מעלה אותה. אם אתה חושב שצריך להקים ועדת חקירה פרלמנטרית אל תעשה שקר בנפשך, אני גם הצעתי שהם ייקחו את ניהול וועדת החקירה אני לא באתי לעשות סיבוב ולקחת קרדיט".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות