יוצאים לדרך לטייל בבין הזמנים

    קובי פינקלר 2 Comment on יוצאים לדרך לטייל בבין הזמנים

    ריכוז אירועים בכל רחבי הארץ בין הזמנים קיץ תש"פ

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רמת הגולן

    עין קשתות (אום אל קאנטיר)

    סיור יום עצמאי בעין קשתות, אתר מורשת לאומית, המלמד כיצד רעידת אדמה הרסנית, טכניקה של שחזור וארכיאולוגים עם חזון, פוגשים את ראשית ההתיישבות היהודית בגולן. סיור בין עתיקות הכפר בני 1500 שנים. הביקור כולל סרטון החושף את סיפורם של יהודי הכפר הקדום וכיצד שוחזר וקומם . משך הביקור כשעה. מותאם לכל המשפחה. לפרטים: 04-6851002

    פעילות קיץ בחרמון

    מגוון אטרקציות קיץ לכל המשפחה: רכבל קרוניות חדש, מזחלות אקסטרים, סקיי ריידר, אבובי קיץ, קרטינג.

    סיורים מודרכים ללא תשלום בכל יום בהרשמה מראש באתר. הכניסה לאתר חופשית, השימוש במתקנים כרוך בתשלום.

    האיש שלנו בדמשק – פעילות אתגר בריחה בטבע

    הזדמנות לפצח את קוד הריגול ולהכיר את סיפורו של אלי כהן האיש שלנו בדמשק וכל זאת בתוך מרחב בית המפקדה הסורי הישן של העיר קוינטרה, ממש במקום האוטנטי בו אלי כהן ביקר במהלך מתי? בימים א'-ו בין השעות 10:00-14:00 משך הפעילות כשעה וחצי. לפרטים: 050-4066800

    מי הזיז את הגבינה שלי – פעילות אתגר בריחה בטבע

    מרכיבי המתכון הסודי של עוגת הגבינה הקייצית התפזרו בין עצי היער וכמו בכל אגדה טובה עם סוף טוב המשתתפים צריכים לאסוף את מרכיבי המתכון ולייצר בעזרתם את עוגת הגבינה המנצחת לפרטים: 050-4066800

    InsideOut חדרי בריחה קצרין

    מה? 2 חדרי בריחה- "אובססיה ו"סוד הגילגל", פענוח תעלומה והרפתקה מרתקת , של משחק בריחה מאתגר לפרטים: 04-6990951

    העדי שבמטבח-סדנאות שוקולד

    בסטודיו של 'העדי שבמטבח' בחספין שברמת הגולן, מתקיימות סדנאות שוקולד חווייתיות ומיוחדות. בסדנה ניצור פרלינים משוקולד, ממתק נוגט קראנצ'י, כדורי טאפלס, ציורים משוקולד ועוד הפתעות. נלמד על ההיסטוריה של השוקולד, נכיר את סוגי השוקולד השונים וההבדלים ביניהם. אטרקציה חווייתית, מהנה ומתוקה לכל המשפחה. לפרטים: 054-9772524

    סדנת דלועי נוי במשק לוין

    הכנת עציצים וכלי קיבול אחרים, מדלועים חצויים ונקיים, בסגנון אריגה או צביעה לפי בחירתכם. משך הפעילות כשעתיים. לפרטים: 052-4425577

    דה קרינה מרכז המבקרים – עולם קסום של שוקולד

    סיור חוויתי במפעל השוקולד דה קרינה בעין זיוון שבגולן –מסע מרתק בעקבות ההיסטוריה של השוקולד, טעימות של מגוון סוגי שוקולד, וסדנת שוקולד המתאימה למשפחות עם ילדים ובני נוער והן למבוגרים.

    במקום ישנו גם בית קפה שמציע תפריט עשיר במשקאות שוקולד ייחודים.

    לפרטים: 04-6993622

    סדנאות קיץ יצירתיות לכל המשפחה בסטודיו טלירון

    בסטודיו מגוון רחב של סדנאות יצירה למשפחות בהרכבים שונים ובהתאמה לכל הגילאים. בסטודיו גינה רחבה, המון השראה, קפה ועוגה והמון יצירה וחוויה מהנה לכל המשפחה. לפרטים: 050-8543023

    סדנאות הנוער של הקיץ בסטודיו מנדרינה

    סדנאות יצירה מגוונות , חרוזי זכוכית , פרחים , חיות פרצופים ומפלצות מזכוכית. הסדנאות מותאמות לבני נוער. כל סדנא 3 שעות של יצירה מאתגרת.

    לפרטים: 050-7406484

    טיולי שקיעה עם ג'ימי ג'יפ

    סיורים בדרום רמת הגולן. הטיולים בג'יפים פתוחים ובכל ג'יפ מקום ל-7 אנשים (יש אפשרות לשני מקומות נוספים בג'יפ בתוספת מחיר)

    לפרטים: 052-2543323

    תופעת טבע -סיור לילי אור קולי בפארק הירדן

    "תופעת טבע" סיור לילי אור קולי להיכרות עם הטבע בפארק הירדן, מדובב בהרבה הומור ע"י כוכבי ארץ נהדרת, חוויה המשלבת את כל החושים לכל המשפחה.

    לפרטים: 050-6912481

    אתגר הבונקר בתל סאקי – סלינגשוט Slingshot

    חוויה מסעירה בעקבות לוחמי קרב תל סאקי, מהסיפורים המדהימים בתולדות צה"ל. לפרטים: 050-8432379

    בשביל היער- טיול עששיות קסום ביער אודם

    סיור בשביל קסום באמצעו של יער אלונים החושף תופעת טבע מרשימה ומיוחדת בשם הג'ובה הגדולה. במהלך הסיור יקבלו המשתתפים הסבר על האזור.

    לפרטים: 050-6894560

    עששיות בגן לאומי מבצר נמרוד

    סיור עוצר נשימה לאור עששיות בלילה במעברי סתרים, אולמות מרשימים, מגדלי שמירה, מאגרי מים שיחזירו אתכם לאווירת ימי הביניים. לפרטים: 3639*

    באתר החרמון – כי כאן אפשר לנשום

    הקיץ הגיע, אבל בפסגת הר החרמון בגובה 2040, מזג האוויר נראה אמנם כמו קיץ אבל מרגיש הרבה יותר כמו סתיו, הטמפ' צונחת בעשר מעלות לעומת העמק, רוחות קרירות מנשבות ואין מושלם מזה בימי הקיץ הלוהטים. הר החרמון, מהווה חלק משמורת טבע, הפריחות הייחודיות להר מפציעות ומפתיעות כל פעם מחדש. פסגת החרמון, הנקודה הצפונית והאסטרטגית בישראל, ההר הגבוה במדינה שעל אדמתו נרשמו בדם סיפורי קרבות וזכה בתואר "העיניים של המדינה" הפך מזמן לאתר בילוי ופנאי, המשנה את פניו בין עונות השנה. בהר יתקיימו סיורים מודרכים (ללא תשלום ובהרשמה מראש) שישלבו טבע, מורשת וגיאופוליטיקה.

    לפרטים: אתר החרמון : 1599-550-560

    גליל עליון ועמק המעיינות

    פארק המים והאטרקציות אינדי פארק

    שייט בירדן ומגוון פעילויות לכל המשפחה: פארק חבלים, חץ וקשת, מגלשת מים ועוד. לפרטים ותיאום – 04-8434444.

    "נסתרות" צפת. קומפלקס מנהרות שהתגלה במהלך חפירות בלב העיר העתיקה צפת ובו נמצאו שרידיה של שכונה מהמאה ה-16. אפשרות לכניסה עצמאית או לסיור מודרך. לבירורים בנוגע לתשלום עבור כניסה ותיאום הדרכה – 052-3498804.

    לילות גשר

    עם רדת החשיכה נפתח השער של הצבא ונצא בלווי עששיות אל גדת הירדן, נחלוף דרך החאן הממלוכי מן המאה ה-14, נעמוד על שלושת הגשרים ההיסטוריים הנטויים מעל הנהר. נפגוש בעלי חיים בסביבתם הטבעית.

    רגע לפני הסיור, סוגרים לכם פינה לארוחת ערב במאפיית הבוטיק "אגדת לחם"
    אגדת לחם היא סיפורו המופלא של תנור לבנים ששרד מאז 1924,שופץ עם המון אהבה וכיום הוא פועל ממש כמו פעם. בתפריט מגוון מאפים טריים ומנות קיציות וקלילות (כשר, בתשלום נוסף)

    הפעילות תתקיים במהלך חודש אוגוסט מידי ערב בימים שלישי, רביעי וחמישי
    בהרשמה מראש בטלפון 04-6752685 או באתר
    האתר יפתח למבקרים בשעה 18:00 והסיור יצא בשעה 19:30

    אגמון החולה

    גם הקיץ, קק"ל יוצאת בסיורי שקיעה ודמדומים באגמון החולה, האטרקציה המושלמת לכל המשפחה בצל מגפת הקורונה.

    בלום וילג' – הגלמפינג תופס תאוצה אחרי הקורונה

    חוויה משלימה לשייט קייקים מהנה בירדן ולפארק החבלים באתר. מתחם מסודר ומגודר של אוהלים משפחתיים ממוזגים ומאובזרים ללינת שטח מהנה, בנוסף במתחם אוהלי קולמן חדשים (ללא מזגן), בהם החוויה של הטבע מורגשת עוד יותר.

    "טרנד לינות השטח תופס תאוצה בשנים האחרונות, משפחות רבות מבקשות לעצמן, פסק זמן משפחתי ומגבש ללא מסכים, הזדמנות לעשות על האש יחד, או לשבת סביב המדורה בקומזיץ, כל זה בשילוב מחיר אטרקטיבי לחופשה ואפשרות ליהנות אצלנו באתר משלל הפעילויות והאטרקציות, מתחם הקמפינג "בלום וילג'", כולל 45 אוהלים משפחתיים ממוזגים ו-40 אוהלי קולמן ללא מזגן. האירוח במתחם כולל כרטיס לשייט משפחתי, כרטיס לפארק החבלים ולסרט בתלת ממד. מיקום המתחם משיק למתחם האטרקציות הגדול של קייקי כפר בלום ואורחי הוילג' נהנים מאירוח אטרקטיבי המשלב נופש כולל פעילויות מהנות. בלום וילג'": 04-6395618

    גן הלאומי 'גן השלושה' (סחנה) שבעמק המעיינות

    לאורך הגן זורם נחל האסי – עם טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות, בריכות טבעיות, מתקני משחקים והרבה דשא וצל. הגן נבחר בעבר לאחד מעשרים האתרים היפים ביותר בעולם (על פי מגזין TIME). במסגרת שנת ה-60 לגן השלושה, נחנך לקהל 'שביל הבוסתן והמים' – אזור בילוי חדש בחלק המזרחי של הגן עם טיילת מונגשת לאורך הנחל באורך של כ-300 מטר העוברת דרך בוסתן פורח של עצי ארץ ישראל וטחנת קמח עתיקה.

    עוד בשטח הגן – מוזיאון 'עקבות בעמק'. בימי הקיץ בימים א',ג',ה' בשעה 12:00 תתקיים פעילות חווייתית למשפחות הכוללת את המיצג האורקולי החדש 'מסע העלייה אל הקרקע' המדמה עלייה לקרקע והקמת יישוב חומה ומגדל.

    בשל הנחיות משרד הבריאות, יש להירשם מראש באתר רשות הטבע והגנים, מספר המקומות מוגבל!

    שקיעה באתר מורשת עולמית תל חצור

    בקיץ גן לאומי תל חצור פותח את שעריו לעת ערב בכל יום חמישי.
    הצטרפו אלינו לחוויית ביקור בשעת ערב נעימה בהדרכתם של מתנדבי גן קהילה. מובטח תה קר והדרכה מלב חם.
    ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

    בילוי בין ערביים בכורזים

    בואו ליהנות ממשב רוח מלטף ונוף עוצר נשימה לכיוון הכינרת, הגליל ורמת הגולן.
    נסייר לעת ערב ברחובות העיירה היהודית, בבתי מגורים, מקווה הטהרה, ובית הכנסת המפואר, הנמנה עם המבנים העתיקים והמרשימים בארץ!

    טיול בין ערביים בציפורי

    לטייל בבוסתני ציפורי העתיקה בשעות בין ערביים. פרויקט חדש במקום מאפשר לכם לסייר בעולמם של היהודים מתקופת המשנה במגוון אמצעים: מיצגים והדמיות חדשניים, הפעלות דינמיות ומרכז למידה אינטראקטיבי.

    בחודשים יולי ואוגוסט גן לאומי ציפורי פתוח עד השעה 19:00

    היכן: גן לאומי ציפורי

    מתי: מדי יום, בשעות 19:00-8:00, ביום שישי עד שעה 17:00

    ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

    עמק יזרעאל

    קיץ מקומי

    אנשי תיירות בעמק ובהר לקחו יוזמה אזרחית במטרה להזרים חמצן ופרנסה לעסקיהם וזאת מתוך ההבנה שהציבור הישראלי חוזר לטייל והמרחב הכפרי אידאלי לחופשה משפחתית בקיץ.

    אזור העמקים קרוב לכל מקום ולכן האזור מתאים לטיולי כוכב. למעיינות, לנחלים, לים ולשפע חוויות מכל הסוגים, נפגש עם אנשים, תרבויות, טעמים ותוצרת טרייה

    בתוכנייה שפע של אירועים, חוויות, לינה ומקומות לסעוד לכל טעם וכיס

    ברווזים בכפר

    ברווזים בכפר פותחת בפניכם חוויה חושית, מיוחדת ומרתקת המלווה בהסבר מקצועי ומרתק המתאים לקהל של מבוגרים, ילדים ונוער. המשק המיוחד שלנו הוא מרכז מבקרים ייחודי בצפון – גדוש אטרקציות לכל המשפחה. במהלך הסיור נראה כיצד האפרוח מתפתח בתוך הביצה, כיצד הוא מתחיל לבקוע חור בביצה ועד לבקיעתו וצאתו לאוויר העולם. כמו כן נלקט ביצים שהטילו הברווזים שלנו, נראה את בית האימון של האפרוחים, נלמד מהי החתמה ונעבור בפינת החי ובפינת הליטוף. בואו ליהנות מהאווירה המיוחדת אצלנו בכפר ולחוות חוויה מיוחדת שיש בה גם כיף, גם לימוד וחידוש וגם מפגש עם פלא הבריאה.

    מבוך בעמק

    ב"מבוך בעמק", ארץ המבוכים בעמק יזרעאל, ישנו מבוך שיחים ענק המשתרע על 9,000 מ"ר עם 3 ק"מ שבילים מפותלים ומסובכים ומבוך חבלים ייחודי המהווים חוויה מקורית ומיוחדת. המבוכים משלבים חוויה מדהימה, דינאמית ויצירתית.

    אופק בשטח – השכרת אופניים לטיולים באזור וטיולי ג'יפים

    כפר קדם, הושעיה

    הגליל העתיק קם לתחיה בכפר קדם. כאן תהיו שותפים להפקת מוצרי היום-יום כמו חלב, צמר ולחם ותוכלו לרכב על ה4X4 הקדום- החמור. כאן תוכלו לחוות את החוויה בכל החושים ולחבר אותה לערכים ולרוח הדורות מימי התנ”ך והמשנה, שהם עדיין חלק מחיינו כיום. מדריכינו המקצועיים יעשירו את החוויה בהקשרים הסטוריים ורוחניים, לחוויה שלא במהירה תישכח. תוכלו להשלים את החוויה בארוחה כפרית טעימה ונדיבה באוהל הרועים שלנו, בקפה חם ותה צמחים מתוק עם בקלאווה ותמרים, לפי מיטב כללי האירוח שכבר אברהם אבינו נודע בזכותם.

    אתר משטרת נהלל

    המרכז, על שם האלוף מאיר עמית, פורׂש את סיפור חייו ופועלו של מאיר עמית לצד סרט ייחודי המציג את סיפורם הלא נודע של הנוטרים העבריים. עוד במקום: סיורים מודרכים, צפייה בסרטון הממחיש את אווירת התקופה ואת הקשר בין הנוטרים של ימי המנדט לשוטרי משטרת ישראל היום. אפשר להזמין ערבי זמר וימי עיון.

    גליל תחתון

    הפטיו בגליל- שדה אילן

    בפטיו נסתר בשדה אילן מתחבאת ארוחת הבראנצ' הגלילית והטעימה שתרענן לכם את הקיץ . פנינית היימן אשת תיירות ואוכל הפכה את שתי האהבות שלה – טבע ובישול ואיחדה אותם למנות טעימות שמכניסות את כל הבריאות והטעם של הטבע לפה.

    הבראנצ' ממוקם בפטיו בוטיקי מעוצב ואינטימי בחצר ביתה של פנינית ובו מוגשים מידי יום שישי ארוחות חלביות וגליליות כיד המלך –

    הפטיו כשר ופתוח בתיאום מראש – מידי שישי בשעות הבוקר עד הצהריים ולקבוצות אף במהלך כל השבוע. טלפון לפרטים והזמנות: 050-7341551

    גליל מערבי

    מנהרות הזמן של העיר עכו

    כבר מהרגע שנכנסים לעיר העתיקה בעכו, הבריזה, ריח הים והנוף מסירים את אווירת היומיום והחופשה מתחילה. בזכות האתרים ההיסטוריים בעיר, הקולינריה, האטרקציות התיירותיות והעובדה שכולם זקוקים לחופשה קטנה בארץ, עכו היא המקום המושלם לחופשה משפחתית (עם ילדים ובלי).

    לרוב האטרקציות בעיר ניתן לרכוש כרטיס משולב. ילד עד גיל 5 חינם, 30 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לאתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי.

    אולמות האבירים בעכו

    ביקור באולמות האבירים, מבטיח הצצה אל חייהם של האבירים הצלבנים שחיו בעכו לפני מאות שנים. בתוך מכלול האולמות, מוצג סיפור בן 4,000 שנה-באמצעות מוצגים מוזיקאליים, הקרנות על הקירות של מסעי הצלב ועוד מידע רב על התקופות השונות.

    מוזיאון עוקשי

    בעכו העתיקה, בצמוד לאולמות האבירים, במבנה קמרונות מצולבים עתיק מהתקופה העות'ומאנית, נמצא מוזיאון המציג תערוכות מתחלפות של אמנות ישראלית לצד תצוגת הקבע מעבודותיו של האמן אבשלום עוקשי ז"ל.

    מוזיאון "אוצרות בחומה"

    בעכו העתיקה שוכן בלב החומה המזרחית מוזיאון שמטרתו לשמר את המורשת ההיסטורית המרתקת של העיר ולשחזר מראות אותנטיים מהעבר.

    גן בוטני

    צילום: תום עמית

    הגן הבוטני בעכו מציג את מגוון הצמחייה באגן הים התיכון. על פני 21 הדונמים שלו בצפון העיר עכו נשתלה צמחייה מהרי האטלס באפריקה הצפונית, מיערות חצי האי האיברי, מגוון מינים עתיקים מהאיים הקנאריים, צמחיית הים התיכון המזרחי וכמובן גם צמחים מאזורי החוף והנגב בישראל. הפארק כולל אטרקציות לכל המשפחה: גני שעשועים, מסלולי הליכה, נקודות תצפית, פינות ישיבה ומזרקת מים, ביניהן נסללו שבילים רחבים נוחים ונגישים.

    אקסטרים פארק אתגר עכו

    פארק האקסטרים בעכו הוא הגדול והמקצועי ביותר בישראל, ובו קיר הטיפוס הגדול ביותר במזרח התיכון בגובה 32 מטרים, אומגה ענקית באורך 90 מטרים, מסלולי SKY TRACK ומעל 2000 מטרים של קירות טיפוס, עם כ 8,000 אחיזות טיפוס אשר עוצבו בצרפת במיוחד עבור הפארק. בפארק מגוון מתקנים, המותאמים לכל רמת קושי ולכל גיל. לטובת הקטנטנים וההורים, הכשירו מתחם שעשועים, מרחבים ירוקים עם פינות ישיבה ובית קפה.

    חופי הים – ים טורקיז ממש כמו בקריביים

    חוף הלגונה, לגונה קסומה, שהפכה לחוף מוסדר, נקי ושקט מאוד, בסוף הטיילת הצפונית של עכו. בחוף התקינו מתקנים חדשים וחנייה בשפע.

    חוף הארגמן בכניסה הדרומית לעיר עכו הוכרז כאחד מחופי הים הנקיים והמסודרים בישראל. החוף נהנה מחול רך ומפרץ טבעי המגן עליו משלושת עבריו.

    שייט מחיפה לעכו

    חוויה מיוחדת בה נהנים מנופם המרהיב של הערים דרך הים. הספינה לעכו יוצאת מנמל חיפה שער 5 הכניסה מרחוב העצמאות ליד תחנת הרכבת השמונה ומגיעה למרינה בעכו למזח התיירות.

    ראש הנקרה-סיורי עששיות ליליים

    בכל שבוע יתקיימו 2-3 סיורים בערבים שונים, החל מהשעה 20:00.

    סיור העששיות כולל: נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות. סיורי העששיות הליליים הינם בהרשמה מראש באתר או בטלפון 073-2710100.

    סיורי 'חקלאות ונקרות'

    סיורי 'חקלאות ונקרות' מציע למעוניינים כרטיס משולב לאתר התיירות ראש הנקרה ולסיורים חקלאיים מודרכים ברכבים חשמליים ידידותיים לסביבה בקיבוץ ראש הנקרה.

    בינימין

    סיפורה של שילה ושל משכן שילה

    אל מקום המשכן אשר בשילה, עלו בני ישראל לרגל, שלוש פעמיים בשנה במשך כ 369 שנה.

    עדויות וממצאים רבים השאירו אחריהם העולים לרגל.

    שברי חרסים של כלים רבים המפוזרים בסביבות האתר, מחסן עמוס קנקני שפת צווארון אשר הכיל את מתנות העולים, ריח הקטורת שברי סגולה עוד יכולים לחוש בו..

    אין כמו שילה הקדומה כדי ללמוד על המשכן, כלי המשכן והקטורת.

    באתר תוכלו למצוא פעילויות וחוויות רבות שיעזרו לכם לנסות להבין, לנסות לדמיין, אפילו במקצת מה היה בתקופת המשכן.

    הולוגרמת המשכן – המחשה חיה של המשכן וכליו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. בואו לראות את המשכן מפורק ונבנה מחדש, דגמים תלת מימדיים של כלי המשכן מרחפים באוויר, סיפור נדודיו של המשכן ממדבר סיני ועד הקמת בית המקדש הראשון בירושלים.

    קיר החושן – מתקן יחודי בעל 12 קוביות ערוכות בצורת חושן. למתקן 4 דפנות שונות העוסקות בנושאי המשכן ושילה השונים: אבני החושן, מלאכות המשכן, כלי המשכן ובגדי הכהן הגדול ושילה הקדומה

    דגם המשכן – דגם המשכן בתצוגה מלאה. כלי המשכן מצופים זהב, כסף ונחושת אמיתים. תצוגה מיוחדת במינה!

    סדנת קטורת- סדנא מיוחדת בה נלמד על סממני איתם יצרו את הקטורת. נחוש את הסממנים, נלמד עליהם, ולסיום נכין קטורת מדומה להרחה והנאה. וכמובן מגדל הרואה.

    ירושלים

    ארץ האגדות בגן הבוטני בירושלים

    מי לא רוצה להפוך לדמות בסיפורי האגדות? להתהלך ביער המסתורי עם מספר הסיפורים ולפגוש את הפיה הקסומה והשדונים הקטנטנים? לפתור חידות וליהנות מחויה מהאגדות?

    במהלך אוגוסט מזמין אתכם הגן הבוטני בירושלים לחווייה מרתקת. בשעות בין הערביים יהפוך המקום לגן קסום עם אוירה מופלאה ומרתקת, מלאת צלילים, סיפורים, משחקים מפגשים מפתיעים עם דמויות שמסמלות את חווית הילדות הגדולה מכל- האגדות.

    למינוף ושדרוג החוויה מומלץ להגיע בתחפושות הקשורות לאגדות

    לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012

    הספרייה הלאומית

    במהלך חודש אוגוסט תקיים הספריה, פעילות מקוונת עשירה, מגוונת, ואיכותית לילדים בני 12-8 – ללא תשלום.

    הספרייה תציע פעילות מיוחדת בשם "הגלשנים", שניתן להגיע אליה באתר האינטרנט שלה.

    במהלך שלושת השבועות יוצעו לילדים שפע של משחקים, סדנאות יצירה, דפי צביעה וחידונים לצד מפגשים עם סופרים, מאיירים ומוזיקאים.

    כל הפעילויות יתקיימו ללא תשלום באתר הספרייה הלאומית והילדים יוכלו להנות מהן בשעות ובימים שנוחים להם.

    חדש!! – לילות על החומות

    אוגוסט: א'-ה' 22:00-9:00, ו' וערבי חג 14:00-9:00

    טיילת החומות הדרומית נפתחת בחודש אוגוסט גם בלילות, משער יפו ועד הכותל. הזדמנות נדירה למפגש לילי עם בוני ירושלים וחומותיה מדוד המלך ועד ימינו

    חדש!!! סיורים מודרכים על החומות חמישי אחה"צ

    16:00- 19:00 כל יום חמישי, כל אוגוסט

    סיור באוויר הפתוח בירושלים של מטה – הכיכר הרומית, ובירושלים של מעלה – טיילת החומות.

    בסיור נשמע על סודות העיר, נצפה על השווקים, נספר על הרבעים השונים ונסיים ברובע היהודי בקרבת הכותל.

    סיורים עם יוסף שפייזר

    סיור מאפיות וחיי לילה בשכונות החרדיות ומאה שערים, הסיור יוצא כל שבוע בערבי חמישי בשעה 17:30. הסיור מתקיים בין השעות 17:30-20:00
    נקודת המפגש: תחנת הרכבת הקלה של שוק מחנה יהודה, רחוב יפו 123

    "הלו יודה" – חיי הלילה של שוק מחנה יהודה – סיור וטעימות.

    סיור לילי בשוק מחנה יהודה. לפרטים והזמנות: טלפון משרד: 053-7477785

    מוזיאון חצר הישוב הישן

    סיורים תיאטרליים, מוסיקליים וקולינריים לקהל הרחב ולקבוצות מאורגנות.

    ימי חמישי בשעה 17:00 ניתן לתאם פעילות בטלפון 02-6276319

    סיורים ברובע היהודי, באויר הפתוח בהתאם להנחיות

    סיורים לקבוצות קטנות ולמשפחות באוויר הפתוח ובאווירה ירושלמית.

    הסיורים יעסקו בעברה של העיר ובדמויות שפעלו בה ויעברו דרך אתרי המופת הייחודיים של שכונת משכנות שאננים, הרובע היהודי ואתרים פתוחים במרחב הכותל המערבי. לפרטים ולהרשמה 5958*

    סיור וירטואלי
    מעתה תוכלו לערוך לראשונה סיור מודרך הממחיש את חורבן הבית ושרידי המקדש בטכנולוגיית 360 LIVE בירושלים העתיקה והכותל המערבי מבלי לצאת מהבית.

    מאחר ונגיף הקורונה מונע מרבבות המבקרים מהארץ ומהעולם לפקוד את האתרים ההיסטוריים של הכותל המערבי, שריד בית המקדש החרב, החליטו בקרן למורשת הכותל המערבי לחשוף לראשונה לציבור הרחב סיור וירטואלי במנהרות הכותל שיאפשר לחוות את אותה החוויה מסלון הבית.

    אתר מנהרות הכותל צולם לאחרונה בטכנולוגיית 360LIVE חדשנית וייחודית המאפשרת ביקור וירטואלי מלא באתר, המתפרש על פני שני מסלולי סיור שאורכם כ-4,000 מטרים. הסיור נערך באופן וירטואלי מתחת לאדמה, ואורכו כשעה יחד עם מדריך צמוד שיוביל את המשתתפים אל תוך צפונות הכותל המערבי ונבכי ההיסטוריה המרתקת של העיר ירושלים.

    מוזיאון מגדל דוד

    סיור בהר הבית והיכרות עם סיפורם של המבנים ההיסטוריים שעל ההר | סיור במרכז העיר ובשוק מחנה יהודה בעקבות הזיכרונות והגעגועים של יוסי בנאי לימי ילדותו | סיור בשכונות שבת צדק ונווה שלום בעקבות קהילת יוצאי פרס השיראזים והבושרים בירושלים | סיפורי חומות | היציאה מהחומות | השירים המשחקים איפה הם עכשיו… | לבשל עם התנ"ך | המרוץ למטמון

    מוזיאון מגדל דוד פועל תחת הנחיות התו הסגול ותוך התחייבות לכללי חיטוי וניקיון קפדניים. הכניסה מגן דוד, הכניסה המערבית למגדל דוד הממוקמת בצמוד לרחבת שער יפו, בקצה קניון ממילא.

    למידע בנושאי נגישות ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות 2884*

    פסטיבל אאוטליין – איור ומילים בירושלים

    פסטיבל "אאוטליין – איור ומילים בירושלים" יתקיים בין ה-4-13 באוגוסט, בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות, יציג סדרת תערוכות שונות ומיוחדות שייקחו את הצופים בהן למסע מרתק בעולם האיור.

    נושא הפסטיבל השנה הוא "מעברים" והוא יבוא לידי ביטוי בתערוכות השונות ויתייחס למעברים בין פנים לחוץ (גם בהקשר לימי הקורונה), לילה ליום, בין אנימציה לאיור, בין עיר לעיר, בין ילדות לבגרות ועוד מנעד רחב של מעברים. כמו כן יציג הפסטיבל חיבורים מרהיבים בין צילום לאיור, אנימציה, איורי קיר מיצגים ועוד.

    14 תערוכות הפסטיבל יתקיימו במגוון חללים ייחודיים בעיר ירושלים לרבות משכנות שאננים, בית הנסן ומוזיאון הטבע.

    אתרי תיירות בגוש עציון

    קליבר 3: ביה"ס לאבטחה ולוחמה בטרור

    חוויות אקסטרים בגוש עציון: סנפלינג לחימתי, ירי בצלחות חרס, שיעורי קרב מגע, תצוגות לחימה מרהיבות כולל תצוגת כלבי הגנה ,פעילות קומנדו לכל המשפחה, פיינטבול בשטח פתוח או שטח בנוי במתקן מקצועי ומאתגר, ירי למטרות בסוגי נשק שונים ועוד. טלפון: 02-6734334

    חווית צומת

    מרכז מבקרים של מכון צומת. מסע בו יתוודעו המבקרים צעירים ומבוגרים כאחד לאופן בו הלכה וטכנולוגיה משתלבים יחד בחיינו המודרניים. טלפון: 052-3121097

    מרכז חוויות

    גן חי ייחודי בארץ ובעולם בו למעלה מ-1,000 בעלי חיים ועשרות מינים שונים.

    טלפון: 054-3022266



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מהיכן לקוחה תמונת האגם בראש הדף ?