מפקד פיקוד העורף: "אנחנו נערכים להורדת אחוז ההדבקה לשלושה אחוזים"

    קובי פינקלר No Comments on מפקד פיקוד העורף: "אנחנו נערכים להורדת אחוז ההדבקה לשלושה אחוזים"
    האלוף אורי גורדין צילום: פלאש 90
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם הקמת מפקדת הקורונה בפיקוד העורף אומר הערב מפקד פיקוד העורף אורי גורדין "אנחנו מתכוונים לשלב את הרשויות המקומיות מעתה בצורה הרבה יותר משמעותית כולל בחקירות שיהיו ברשויות ושימוש ביחידות הקישור ליחידות. הכוונה שלנו להוריד את אחוז הבדיקות החיוביות עד לרמה של שלושה אחוזים"

    צריך להבין, היתרון של פיקוד העורף הוא בהכירו את השטח היטב וכבר חצי שנה משרתים למעלה מ- 1600 אנשי מילואים בשטח, כך שהפעולה שהם הולכים לעשות היא לאחר פעולה רחבה במרחב האזרחי.

    באשר לשיתוף הפעולה עם האזרחים אומר האלוף, "ברור לנו לגמרי שבלי שיתוף פעולה של האזרחים ושל הרשויות לא נצליח למגר את הנגיף. אנחנו רואים ברשויות מקצה לקצה ורואים את קטיעת שרשרת ההדבקה בצורה מהירה של עד 36 שעות כולל בדיקה, חקירה, בידוד והכל בצורה מהירה ויעילה" ומוסיף "נגדיל את כמות הבדיקות בצורה משמעותית".

    האלוף מסביר שתוך זמן קצר תעמוד המפקדה לעבודה מלאה עם אלפי חיילי סדיר ומילואים כולל שימוש בעתודאים. "אנחנו גם רוצים להכניס יותר ויותר אזרחים למעגל המפקדה גם כדי לעבותו וגם להכניסם חזרה למעגל העבודה"

    כדי לזרז את התהליך יקימו בפיקוד יחד עם 8200 מרכז מידע אחד שירכז וייצר את כלל הנתונים בצורה הרבה יותר יעילה.

    "היום הדגימה לא מספיק יעילה" אומר האלוף ומסביר שלפי התוכנית החדשה האזרח שיקבל הודעה שהוא חולה מאומת יקבל הודעה לנייד ושם הוא יוכל למלא בצורה דיגיטלית את כל מסלוליו דבר שיקצר מאד את תהליך הבידוק" מסכם האלוף.



    0 תגובות