המעמד היוקרתי יתקיים ללא קהל וישודר בשידור חי

    עמית דניאל No Comments on המעמד היוקרתי יתקיים ללא קהל וישודר בשידור חי

    מנהל המחלקה לתרבות תורנית בעיר חולון אילן כהן צדק מספר על ההיערכות הגדולה לקראת מעמד "ועתה כתבו לכם" בשגרת הקורונה: "השליחים יגיעו לבתי הכותבים; גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה" | האזינו

    אילן כהן צדק צילום: ויקטור מזוז
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבכל שנה, מעמד "ועתה כתבו לכם" הנחשב לאירוע משמעותי בקרב לומדי התורה, יתקיים. אך השנה, בשונה מבכל שנה, ללא קהל. מנהל המחלקה לתרבות תורנית בעיר חולון אילן כהן צדק שוחח עם הרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך" וסיפר: "לא יהיה קהל, בשונה מכל שנה, זה יהיה לנו מוזר אבל עדיין גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה. זה ביום שלישי הקרוב מהשעה 20:00 ועד 23:00 וישודר ב"קול חי" במסגרת הבמה המרכזית של "בין הזמנים" המשודרת בשידור חי גם לצפיה באתר קול חי ובאתרים נוספים.

    עוד אמר כהן צדק: "במקום שכמו בכל שנה, הכותבים יקבלו שי על הבמה, הפעם בשידור חי יצאו שליחים לכותבים ויעניקו להם שי מיוחד ויוקרתי במתנה. באולם יהיו רבנים גדולים, כבוד הרבנים הרה"ג רבי אליהו יוחנן גור אריה, הרה"ג רבי אברהם יוסף, ראש עיריית חולון, מוטי ששון, סגן ראש העיר, חיים זברלו, יו"ר המועצה הדתית בעיר, עמוס ברנס ואישים נוספים".

    "על החלק האמנותי יופקדו גדולי הזמר נמואל הרוש ומשה לוק עם תזמורתו של דני אבידני. אנחנו עושים מאמץ גדול ובעזרת השם המופע יורגש היטב ויתן את הכבוד לתורה ולומדיה", סיפר.

    האזינו:



    0 תגובות