נתניהו עונה לגנץ: "נוכל להביא את התקציב ב-24 דקות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו עונה לגנץ: "נוכל להביא את התקציב ב-24 דקות"

    ראש הממשלה התייחס בנאומו סיעת הליכוד לקריאת יו"ר כחול לבן להעביר את התקציב ב-24 שעות. נתניהו התייחס לאיומים כי יעבירו חוקים כנגדו, "אני גם לא מתרשם מכל החוקים האיראניים והצפון קוריאניים האלה, לרמוס את רצון הבוחר מצד אנשים שלא מסוגלים לנצח בקלפי"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד התייחס לקראיתו של גנץ להעביר את דחיית התקציב בתוך 24 שעות: "אנחנו לא צריכים 24 שעות, אנחנו לא צריכים אפילו 24 דקות. יש לנו תקציב מוכן ומותאם לקורונה, בדיוק למה שצריכים היום אזרחי ישראל".

    נתניהו הוסיף, "זה מזרים כסף גם לכיסים של האזרחים, גם לעסקים, זה מוכן וזה מה שצריך להעביר ואפשר לעשות את זה מייד".

    נתניהו תקף את האיומים מצד כחול לבן לתמוך בחוק שיפסול אותו מלהתמודד, "אני גם לא מתרשם מכל החוקים האיראניים והצפון קוריאניים האלה, לרמוס את רצון הבוחר מצד אנשים שלא מסוגלים לנצח בקלפי".

    לדברי ראש הממשלה, "לא 24 שעות לא 24 דקות, יש תקציב מוכן וצריך לעשות אותו עכשיו".

    בנוסף, ראש הממשלה נתניהו אמר בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד כי שנת הלימודים תפתח כסדרה לפי המתווה שגיבש שר החינוך גלנט.

    כזכור יו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ קרא לראש הממשלה ואמר: "אני קורא לך להעביר החלטת ממשלה עוד הערב ולתת תוקף אמיתי להבטחתך מאמש – לדון ולאשר את תקציב המדינה בתוך 100 ימים מהיום".

    עוד הוסיף, "הסר את איום הבחירות מסדר היום הציבורי ובמקום פאניקה – נאפשר לציבור ודאות, ביטחון ואמון. בתוך 24 שעות מעכשיו נוכל להשלים את התהליך: הממשלה תאשר הערב הצעת חוק ממשלתית לתיקון המועד הנדרש להגשת התקציב, כנסת ישראל תעביר אותה ובתוך 24 שעות, בלי טריקים ובלי שטיקים: תאושר ההצעה גם בקריאה שנייה ושלישית".



    0 תגובות