ברוך בן יגאל: "בחלומות הכי שחורים שלי לא חלמתי שכך שופטים יעשו"

    אסתי פלד 1 Comment on ברוך בן יגאל: "בחלומות הכי שחורים שלי לא חלמתי שכך שופטים יעשו"

    ברוך בן יגאל בריאיון מיוחד ומרגש ל'מהדורה המרכזית' מספר על ההצעה הדרמטית רגע לפני הדיון בבג"ץ ממשרד עורכי דין מהגדולים וסירב להם. על השופט קרא: "הוא תמיד נגד הריסת בתי מחבלים". על ההחלטה: "על פי בג"ץ צריך לבנות את כל הבתים שנהרסו". והתחושה האישית: "אני לא מחפש נקמה רק הרתעה שלא יהרגו עוד ילדים"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך בן יגאל הי"ו, אביו של החייל שנרצח עמית בן יגאל הי"ד, התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קהאן, סיפר כי לפני הדיון בבג"ץ, "פנו אליי ממשרד עורכי דין מהגדולים בישראל והם אמרו לי, זה הרכב לא טוב. אנחנו מציעים לך שירות חינם אין כסף, להחליף את ההרכב הנוכחי".

    "אני אמרתי להם שאני לא יעשה דבר כזה. לא חלמתי בחלומות הכי שחורים שלי שכך שופטים יעשו. הם הסתכלו על משפחת המחבל ולא עלה המשפחה השכולה. הבן שלי שמר גם על השופט קרא וגם על השופט מזוז".

    על פי בג"ץ כל הבתים שנהרסו זה פשע, "מהיום בלילה החיילים יכנסו לפעילות מבצעית,  יחכו להם פלסטינים בני 40 פלוס עם ילדים והשופטים יגידו להם שהמשפחה לא ידעה שבכוונתם לבצע פיגוע. אם השופטים מקבלים את הטענה שהמשפחה לא ידעה – צריכים לבנות את כל הבתים שנהרסו מחדש".

    ההרתעה הלכה לאיבוד אומר ברוך בריאיון, "אין כאן שום דבר הרתעתי. אני כבר שילמתי את המחיר היקר אין עוד בן זה הבן היחיד שלי. אני אמרתי להם שאותי לא מעניינת נקמה – אלה הילדים האחרים שלא ייהרגו שתהיה הרתעה. עכשיו כל מחבל יודע שבמקרה הגרוע יהרסו רק חדר בבית. לכן אני דורש שיהיה דיון שני וחוזר".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      החלטת בג"ץ החלטה קשה ולא נכונה ואומללה