בשורה: שעות המינימום לקבלת דרגת זכאות במעונות לא יועלו

    קלמן טלר No Comments on בשורה: שעות המינימום לקבלת דרגת זכאות במעונות לא יועלו

    בעקבות פנייתם של חברי 'דגל התורה' אל שר הרווחה: שעות המינימום לקבלת דרגת זכאות במעונות ומשפחתונים לא יועלו. בנוסף, יבוצע העתק מצב של הדרגה שהייתה בשנת הלימודים הנוכחית לשנת הלימודים הבאה

    צילום: Moshe Shai/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בלשכתם של חברי הכנסת של דגל התורה, התקבלו פניות של אלפי הורים ומשפחות בשל כך שעד היום בשביל לקבל את דרגת הזכאות המקסימלית במעונות יום ובמשפחתונים היו צריכים להציג תלושי שכר על 144 שעות חודשיות, והחל משנת הלימודים הבאה דרשו במשרד העבודה והרווחה להעלות את הדרישה ל-155 שעות חודשיות.

    בעקבות הפניות הרבות כאמור, פנו חברי הכנסת של דגל התורה, ח"כ משה גפני, סגן השר אורי מקלב וח"כ יצחק פינדרוס אל שר העבודה והרווחה איציק שמולי וביקשו את התערבותו המיידית בנושא הנ"ל.

    היום (רביעי), עדכן השר שמולי את חברי הכנסת  בכך שהשעות שהיו בעבר יוחזרו ל-144 שעות כמו שהיה בעבר.

    בשורה נוספת, בשל המצב הקיים עם נגיף הקורונה, יבוצע העתק מצב של הדרגה שקיבלו ההורים בשנת הלימודים הקודמת אל שנת הלימודים הבאה, על מנת שלא יצטרכו לשלם סכומי עתק בתחילת השנה, כאשר לאחר מכן יבוצע קיזוז בהתאם לגובה השכר של ההורים.

    עוד סוכם, כי בנושא התלמידים החדשים שעדיין לא נקבע להם דרגה יימצא פיתרון מוסכם בימים הקרובים.

    יו"ר ועדת הכספים גפני, סגן השר מקלב וח"כ פינדרוס הודו לשר הרווחה איציק שמולי על התערבותו בנושא ועל הבשורה המבורכת לאלפי הורים ומשפחות במיוחד בתקופה קשה זו של משבר הקורונה.



    0 תגובות