שר הבריאות בשומרון: "לא תקום מדינה פלסטינית"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות בשומרון: "לא תקום מדינה פלסטינית"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין וראש מועצת שומרון יוסי דגן חנכו קו ייצור למסכות המגינות מנגיף הקורונה במפעל "סופר גום" שבשומרון. יולי אדלשטיין: "לא תקום מדינה פלסטינית אנחנו נחיל את הריבונות בפועל". דגן: "נתניהו אל תסתתר מאחורי הסינר של קושניר. מכרת את יו"ש בשביל כרטיס טיסה לאבו דאבי"

    יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות ח"כ יואל אדלשטיין וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, חנכו הבוקר (שלישי) קו ייצור למסיכות המגינות מנגיף קורונה. במפעל, "סופרגום" שבאזור התעשייה ברקן החלו הבוקר לייצר מסיכות כחול לבן שישווקו למשווקים ישראלים ואף לחו"ל.

    שר הבריאות אדלשטיין התייחס בדבריו לעניין הריבונות וחשיבותה גם בביצור המפעלים החשובים ביו"ש "תושבי יהודה ושומרון מגינים על אזרחי ישראל ביטחונית, וכמו שאתם רואים כאן במפעל מגנים גם מהבחינה הבריאותית. פעם אמרו יש"ע זה כאן. היום אני אומר מדינת ישראל זה כאן, אני לא צריך אף אחד כדי לדעת זאת".

    "לא ירחק היום שנחיל רשמית את החוק הישראלי על השמרון, על בנימין ועל יהודה. בינתיים אנחנו מחילים את הריבונות בפועל. אנחנו חייבים לבנות בכל מקום, אנחנו חייבים לתת לכל ילדה וילד בשומרון את הזכויות המלאות שיש לילדים בתל אביב, אנחנו חייבים לשמור על המשפחות שנמצאות פה ומגשימות ציונות".

    "אנחנו נספח במעשים, לא בדיבורים, לא בהצהרות, לא בהבטחות. ואני רוצה לומר עוד משהו: במפעל סופרגם בברקן, כמו בעוד הרבה מפעלים אחרים, עובדים גם הרבה פלסטינים. הנוכחות שלנו עוזרת גם להם. מדינה פלסטינית היא מדינת טרור כלפי אזרחי ישראל וכלפי ערביי הרשות הפלסטינית ביחד. כל עוד אני בממשלה לא תקום מדינה פלסטינית".

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "אנחנו בנינו פה איזור תעשייה מפואר, לא ביקשנו רשות מהממשל האמריקאי, אנחנו מייצרים פה מסיכות עבור כל מדינת ישראל, 10 מליון מסכות בחודש, לא ביקשנו אישור מאף גורם אמריקאי. חיים פה מאות אלפי ישראלים, ואף אחד שעבר לגור פה לא ביקש אישור מגראד קושניר, וכך אנחנו צריכים לעשות גם את הריבונות".

    "מכירת יהודה ושומרון תמורת כרטיס טיסה לאבו דאבי או היתר מכירת נשק לאמריקאים לאיחוד האמירויות בכדי להציל את טראמפ היא כשל ערכי מהממדרגה הראשונה".

    "אני רוצה להוסיף: אם אכן נכון שראש הממשלה מתכוון לעגן ב'מזכר הבנות' הקובע שהדרך היחידה לפתרון העימות בין הפלסטינים לישראל תהיה על פי חזון טראמפ. זוהי שערורייה ואנחנו דורשים הכחשה מפי ראש הממשלה. זהו מחטף מאחורי גבו של המחנה הלאומי להכניס את המדינה הפלסטינית בדלת האחורית".

    "אני אומר לראש הממשלה כשתסתובב בכדי לבקש את עזרת המחנה הלאומי, לאחר שהאברמוביצים והאופנהיימרים ייעלמו – לא תמצא דבר".

    "נתניהו הוא ראש הממשלה שלי. אותו בחרתי. אל תסתתר מאחורי הסינר של קושניר, בגין לא הסתתר מאחורי הסינר של החתן של רייגן האחריות לקריסת את היעדים המדיניים החשובים של מדינת ישראל היא עליך. כל יהודה ושומרון תהיה תחת ריבונות ישראלית. אנחנו אף פעם לא וויתרנו ואנחנו אף פעם לא נוותר על ארץ ישראל".



    0 תגובות