נשיא המדינה בדרום: "אם החמאס רוצה מלחמה הוא יקבל מלחמה"

    איתי גדסי No Comments on נשיא המדינה בדרום: "אם החמאס רוצה מלחמה הוא יקבל מלחמה"

    נשיא המדינה רובי ריבלין סייר בדרום שסופג את טרור בלוני התבערה בימים אלו. הנשיא ביקר בעיר נתיבות, במוקדי השריפות בעוטף ובמנהלת התיאום והקישור במעבר ארז

    נשיא המדינה והכבאים צילום: מאק ניימן לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המתיחות בדרום הארץ, ביקר היום, (שלישי)נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, במנהלת התיאום והקישור במעבר ארז ובמוקדי השריפות בעוטף עזה. מוקדם יותר היום חנך הנשיא יחד עם ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר את "בית נחמה לילדים ונוער" בנתיבות, על שמה של רעייתו נחמה ז"ל.

    הנשיא שוחח עם לוחמי האש של מחוז הדרום, בליווי מפקד מחוז דרום בכבאות והצלה טפסר שמוליק פרידמן, לאחר שבשבועות האחרונים יוצרים עפיפונים ובלוני תבערה מאות שריפות במרחב עוטף עזה והדרום. הנשיא הודה ללוחמי האש על הנחישות והמסירות בה הם מבצעים את תפקידם לאורך כל השנה וביתר שאת בתקופה הקשה והמאתגרת הזאת.

    "אתם נדרשים להתמודד עם איומים הפוגעים באופן מכוון ושיטתי באזרחים ישראלים המבקשים לחיות את חייהם," אמר הנשיא ללוחמי האש והוסיף: "טרור העפיפונים ובלוני התבערה – הוא טרור לכל דבר ועניין. אתם בני המקום. אתם מכירים את השטח. אין לנו שום דבר נגד האזרחים החיים בעזה".

    "להפך, אנחנו רוצים שירווח להם ושיוכלו לחיות בשקט ושלווה ולגדל את ילדיהם. אבל הם מוחזקים על ידי החמאס, שחושב שגם אנחנו מוחזקים בידיו. ידע החמאס- זה לא משחק. יגיע רגע בו הם יצטרכו להחליט ואם הם רוצים מלחמה הם יקבלו מלחמה" הזהיר נשיא המדינה.

    הנשיא הודה לכבאים ואמר: "אתם עושים את המלאכה נפלא. אתם, כוחות הכיבוי והמתנדבים הרבים המצטרפים אליכם שעושים לילות כימים כדי לעמוד בפני כל סכנה ובאתי הנה כדי לומר לכם ישירות תודה רבה לכם על כל מה שאתם עושים".

    הנשיא התייחס לנזק הנגרם לחקלאות בשל השריפות ואמר: "אין כואב מלראות את האדמה הטובה הזאת עולה בלהבות. אני רוצה לחזק את ידי החקלאים בתקופה הקשה והכואבת הזאת, שבה הם נדרשים להתמודד גם עם איומי השריפות, וגם עם המשבר הכלכלי שהביאה הקורונה. העמידה האיתנה של התושבים, של החקלאים, של כוחות האבטחה האזרחיים, שלכם לוחמי האש – מעוררת גאווה בכולנו".

    משם המשיך הנשיא אל מנהלת התיאום והקישור של אוגדת עזה, שם קיבל סקירה מפי ראש מנהלת התיאום והקישור באוגדת עזה, אלוף-משנה איאד סרחאן. לאחר מכן סייר הנשיא במעבר ארז.

     

     



    0 תגובות