בתגובה לרקטה: מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי של חמאס

    קובי פינקלר No Comments on בתגובה לרקטה: מטוסי קרב תקפו מתחם צבאי של חמאס

    בתגובה לרקה שנותרה לעבר העיר אשקלון, ולהפרחות בלוני הנפץ והתבערה לעבר יישובי העוטף, צה"ל תקף מספר יעדים של חמאס, ביניהם, מתחם צבאי של המערכים המיוחדים של ארגון חמאס. בעקבות ליקויי מיגון 3 גני ילדים בעוטף ישבתו

    17:52
    18.04.24
    קובי פינקלר No Comments on "הכי כואב לחמאס": צה"ל מבסס את אחיזתו ב'מסדרון' הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב בסמוך לשעה 21:00 הופעלה התרעת "צבע אדום" בעיר אשקלון, רקטה נורתה לעבר העיר ונפלה בשטח פתוח.

    בתגובה, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הערב מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הטרור חמאס ברצועה. במהלך התקיפה הותקף מתחם צבאי של אחד המערכים המיוחדים של ארגון הטרור חמאס.

    בצה"ל אומרים כי התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר הערב ולהפרחות בלוני הנפץ ובלוני התבערה משטח הרצועה לשטח ישראל במהלך היום.

    מדובר צה"ל נמסר: צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל.

    באמצע ההסלמה בעוטף, 3 גני ילדים בקיבוץ ניר עוז שבאשכול יושבתו מפעילות בגלל ליקויי מיגון.  בפגישת חירום שהתקיימה הערב דווחו ההורים שבסקר שקיים פיקוד העורף, נמצא כי במבנים של גנים אלה קיימים ליקויי מיגון שמחייבים בדיקה נוספת ולכן הוחלט שלא להסתכן ולסגור אותם. כך מדווח אלמוג בוקר.

    מוקדם יותר היום, חמאס שיבחה את המחבל שניסה להוציא את פיגוע הדקירה בירושלים, ומכנה אותו "שאהיד גיבור". בהודעת ארגון הטרור נשלח מסר גם לאיחוד האמירויות: "פעולת הדקירה ההירואית אמש היא מסר לאלה המנרמלים את היחסים (עם ישראל) אשר שכחו את מסגד אל-אקצה וחובת ההגנה עליו".



    0 תגובות