ארדן נפגש עם פומפאו: "אירופה צריכה להתעשת מהסיוע לטהרן"

    שלמה ריזל No Comments on ארדן נפגש עם פומפאו: "אירופה צריכה להתעשת מהסיוע לטהרן"

    שגריר ישראל באו"ם הודה לשר החוץ האמריקני על הפעלת מנגנון הסנקציות האוטומטיות כנגד איראן, דבר שיביא למכה חסרת תקדים כנגד שלטון האייתולות. ארדן הודה לנשיא ארה"ב על הובלת הסכם השלום ההיסטורי עם האמירויות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, נועד אמש (שישי) עם מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו. בפגישה נכחו גם שגרירת ארה"ב לאו"ם, קלי קראפט, והשליח המיוחד לענייני איראן, בריאן הוק.

    השגריר ארדן הביע את תמיכתה המלאה של ישראל בהפעלת מנגנון השבת הסנקציות נגד איראן באו"ם (Snap Back) ואמר כי "במקום להטיל על איראן סנקציות משתקות שיבלמו את שאיפותיה הרצחניות, מועצת הביטחון מתנהגת בניגוד לחובתה וייעודה וסוללת את דרכה של איראן לנשק גרעיני שיאיים על העולם כולו".

    ארדן הוסיף כי "האיחוד האירופי חייב להתעשת מהסיוע בפועל שהוא מסייע למשטר האייתוללות בטהרן, וישראל תסייע בכל דרך אפשרית לממשל האמריקני לבלום את הסכנה הנשקפת מאיראן".

    עוד דנו השניים בהסכם השלום המתהווה בין ישראל לאיחוד האמירויות, ארדן הודה לנשיא ארצות הברית ולמזכיר המדינה על הובלת המהלך ההיסטורי וציין כי הסכם זה יוביל בהסתברות גבוהה להסכמי שלום נוספים וגם יגרום לפלשתינים להבין, שהעולם הערבי לא יחכה לסרבנות שלהם.

    השגריר העלה בפני מזכיר המדינה את ההתעצמות הצבאית של חיזבאללה בדרום לבנון ואת הצורך לחזק את הפיקוח והאכיפה של כח יוניפי"ל לבצע את משימותיו ולא- תדרש בחינת נחיצותו וקיומו.



    0 תגובות