2 רקטות נורו לישראל במהלך השבת; טנקים תקפו עמדות תצפית

    קובי פינקלר 2 Comment on 2 רקטות נורו לישראל במהלך השבת; טנקים תקפו עמדות תצפית

    גורמים צבאיים בעזה אומרים כי אם ישראל תחזור למדיניות הסיכולים הממוקדים – "נבעיר את ת"א"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שישי) בליל שבת שיגר חמאס רקטה לעבר העיר שדרות – הרקטה יורטה ע"י מערכת כיפת ברזל. בתגובה תקפו טנקים על הגדר שלוש עמדות תצפית של חמאס. הערב (שבת) בשעה 19:13 שיגר שוב חמאס רקטה לעבר ישראל אך מדובר בשיגור כושל שנפל ברצועה.

    בכל העת טרור בלוני הנפץ והתבערה ממשיכים לאור כל גזרת העוטף. במהלך השבת נרשמו 39 שריפות מבלוני התבערה.

    כמו כן, לאחר אזהרתו של ראש הממשלה לחזור למדיניות הסיכולים הממוקדים בתגובה לטרור הבלונים והרקטות, גורמים צבאיים ברצועה אמרו לעיתון אל-אחבאר כי אם יתממש איומו של נתניהו להחזיר את המדיניות בתגובה להסלמה בדרום – תהיה זאת הכרזת מלחמה ונבעיר את ת"א איימו. לדבריהם, המסר הועבר לישראל באמצעות הגורמים המתווכים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי יתן שישמעו להצעתי והיא:להציף את עזה במודעות שקוראות לכל מי שחס על חיו ומוכן לקבל בגופו שבב אלקטרוני לתקופה יעבור אל מקומות שנכבוש סמוך לגדר ושם נשים אוהלים על מזון בסיסי ואח"כ נכבוש את עזה במלוא העוצמה ותחזור לרשות המדינה ואלה שעברו לאוהלים יחזרו לבנותה ויוכלו להשתלב לאט לאט עם פיקוח24 שעות עם השבב..

    2. 1

      צריכים לכבוש את עזה בעוצמה ולפני כן להודיע שאנו נותנים אפשרות למי שרוצה לחוס על חייו לעבור לאוהלים שמחוץ לרצועה ואלה שעברו יקבלו שבב בגופם לפיקוח 24 שעות על מעשיהם וניתן להם אפשרות להשתלב במדינה ביהודה ושומרון …