היועץ הקרוב חושף: זהו מצבו הרפואי של ח"כ משה גפני

    ישראל רובין No Comments on היועץ הקרוב חושף: זהו מצבו הרפואי של ח"כ משה גפני

    לאחר גל שמועות שנפוצו בנוגע למצבו של ח"כ משה גפני, שוחחו ריבלין ובלום עם יועצו הקרוב שחשף: "הרב גפני עבר שני צינתורים" אך הדגיש: "ברוך השם מצבו טוב" | האזינו

    משה גפני צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועצו של ח"כ משה גפני, יעקב מורגנבסר, שוחח עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה' וסיפר למאזינים על מצבו של גפני, שעבר בימים האחרונים טיפול רפואי בבית החולים מעייני הישועה.

    בפתח השיחה התייחס מורגנבסר לשמועות שנפוצו על מצבו של גפני והכחיש את הדברים "אין שחר לשמועות הללו. אני מצטער לשמוע אותן, גם בני המשפחה שומעים את זה ולא מאמינים. הרב גפני מרגיש מצוין ברוך ה'. הוא מתאושש משני צינתורים שהוא עבר, אבל הוא ערני לא מורדם ולא מונשם חלילה. הוא מתאושש. מיום ליום אנחנו רואים את הסיעתא דשמיא שמלווה אותו ואיך שהוא מרגיש יותר טוב ויותר טוב".

    לשאלת ריבלין מדוע גפני אינו זמין בשיחות טלפוניות ואולי בשל כך נפוצו השמועות, ענה מורגנבסר "הוא ניתק טלפונים כי הוא באמת צריך לנוח. הלב שלו החליט שהוא צריך לנוח והוא מבקש את שלו. אני מקווה שראשי המדינה יבינו כמה שהחוסר בתקציב גם מזיק ללב החזק של גפני".

    מורגנבסר סיפר "בוקר למחרת הצינתור הראשון הוא הרגיש כל כך מצוין שהוא פשוט פתח חמ"ל במעייני הישועה והוא ניהל את הכל משם. אני הייתי לידו – הוא כל הזמן היה בטלפונים עם ראש הממשלה ועם ראש הממשלה החליפי, עם מי לא?! עם ניסנקורן ועם ישראל כץ, עם יריב לוין ועם אנשי אגף התקציבים באוצר, עם החשב הכללי ועם נשיא המדינה ופיקד על נושא תקציב בני הישיבות ועל וועדת הכספים – הרופאים אמרו לו 'אתה צריך לנוח, אתה לא יכול להתנהל כאילו הכל רגיל' – אבל הרב גפני, משיקוליו הוא, המשיך כרגיל. הוא לא מסוגל לשבת בצד כשיש לו את הדברים על הראש והוא צריך לנהל אותם ושאין מישהו שיכול לעשות אתזה – הוא פשוט ניהל את הכל רגיל וזה הזיק לו".

    לשאלת ריבלין האם הצינתור השני הגיע עקב חוסר המנוחה מהצינתור הראשון, ענה מורגנבסר כי "אי אפשר לדעת בוודאות, אבל הרופאים אומרים כך, שהצינתור השני הגיע בעקבות זה" – ומאז הוא מנותק לגמרי ופשוט נח. בני המשפחה באים לבקר אותו והאנשים הקרובים אליו אבל מעבר לזה ניתוק מוחלט, אנחנו מנהלים את הכל".

    מורגנבסר נשאל האם זה נכון שגפני לא ענה אפילו לשיחה שהתקבלה מראש הממשלה נתניהו? "נכון. הבריאות של הרב גפני חשובה יותר מכל הדברים", ענה עוזרו של גפני.

    מורגנבסר סיפר כי הרופאים אופטימיים "הצפי זה כמה ימים שהוא ישתחרר. החשש שהוא יחזור לכל העניינים מהר אנחנו רוצים שהוא יחזור לאט לאט. מתפללים".

    "החשש שלנו", הוסיף מורגנבסר "זה כשהוא מגיע הביתה הוא מתחיל להתנהל כרגיל וזה לא טוב ולכן אנחנו מעדיפים שיישאר כמה שיותר בבית החולים ושינוח ויחזור כמו חדש".



    0 תגובות