חמאס שיגר 6 רקטות לישראל: צה"ל תקף ברצועה

    קובי פינקלר No Comments on חמאס שיגר 6 רקטות לישראל: צה"ל תקף ברצועה

    בתגובה לתקיפת צה"ל הלילה, חמאס הגיב בשיגור 6 רקטות לעבר ישראל, הרקטות נפלו בשטחים פתוחים. צה"ל הגיב בתקיפת יעדי חמאס ברצועה. בנוסף הופסקה עבודתם של כלל העובדים במסופי הדלקים. בחמאס מאיימים כי כל תקיפה תיענה בהתקפה נגד

    תקיפת צה"ל הבוקר בעזה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הידרדרות ביטחונית. קצת לאחר השעה ארבע צה"ל תקף יעד של חמאס ברצועה בתגובה לטרור הבלונים. בתגובה הבוקר (שישי) בשעה 5:07 שיגר חמאס 6 רקטות לעבר ישראל. כל הרקטות נפלו בשטחים פתוחים. בתגובה צה"ל תקף לאחר השעה 7:00 מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בנוסף ישראל מונעת העברת סולר ובנזין והיום הוחלט במשרד הביטחון על הפסקת עבודה לכל עובדי הקבלן במעבר הדלקים.

    מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל יעדי טרור נוספים של ארגון הטרור חמאס ברצועה. במהלך התקיפה הותקף אתר לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

    מדובר צה"ל נמסר: התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל לפנות בוקר. צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ובריבונותה.

    עוד נמסר מדובר צה"ל, "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

    דובר חמאס, פאוזי ברהום, אמר הבוקר לאחר שיגור הרקטות,כי מדובר "בתגובה ישירה להסלמת הכיבוש הישראלי על עזה ולהפצצתה על אתרי התנגדות, שעליהם הזהיר הכיבוש שוב ושוב".

    דובר חמאס הוסיף כי הארגון ימשיך בהתקפות כנגד ישראל, "תגובת ההתנגדות הזו היא הבטחה שהיא לא תהסס לבצע את חובתה הלאומית כלפי עמנו ולהגן עליה מפני תוקפנות כלשהי ותילחם בקרב עם האויב אם ההסלמה והמצור יימשך".

     



    0 תגובות