הביטוח הלאומי: הורים יוכלו לקחת את המענק של ילדיהם

    צבי טסלר No Comments on הביטוח הלאומי: הורים יוכלו לקחת את המענק של ילדיהם

    בערים ירושלים, בני ברק, נצרת, רהט ותל אביב-יפו, נמצאים מירב האזרחים אשר עדיין לא לקחו את המענק לכל אזרח שחילקה הממשלה. כעת עם ייפוי כוח מהילדים יוכלו ההורים לפדות את המענק בשביל הילדים

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע לאחר שהביטוח הלאומי העביר את האחריות לחלוקת 'מענק לכל אזרח' במזומן בבנק הדואר, היום (ראשון) הוחלט על ידי הנהלת הביטוח הלאומי לאפשר להעביר את המענק להורים עבור ילדיהם לאחר הצגת ייפוי כוח מהם.

    מבין כ-350 אלף תושבים שלא אותרו עבורם חשבונות בנק להפקדה ישירה, הגיעו כ-88.3 אלף אזרחים ולקחו את המענק במזומן. סך תשלום המענקים ל-350 אלף תושבים היא כ-271 מלש"ח.

    עד כה, נותרו כ-270.5 אלף תושבים שעדיין לא עדכנו את חשבון הבנק שלהם ולא הגיעו אל סניפי הדואר כדי לקבל את המענק. מתוך 88.3 אלף אזרחים שהגיעו אל הדואר בשבוע האחרון – 56.7 אלף מתוכם גברים, 31.5 אלף נשים.

    היישובים מהם הגיעו מירב הזכאים הם: מודיעין עלית (1242 אזרחים), נתניה (1076 אזרחים), טייבה (1067 אזרחים), עראבה (1059 אזרחים) ובית שמש (1028 אזרחים)
    הערים בהן יש את מירב התושבים שעדיין לא לקחו את 'המענק לכל אזרח' הן: ירושלים, בני ברק, נצרת, רהט ותל אביב-יפו.

    קבוצת הגילים 18-21 היא הקבוצה הגדולה ביותר שהגיעה אל הדואר ולאחריהם קבוצת גילאי 51-70.

    כאמור, הנהלת הביטוח הלאומי החליטה, בשל הרצון להקל ככל שניתן והנסיבות הייחודיות של המענק החד פעמי, והכוונה להשלים את ביצוע הפרויקט בטווח זמן קצר, לאפשר להורים לקבל את המענק בהגעה אל סניפי בנק הדואר עם יפוי כוח מטעם הבן או הבת, תעודת זהות של ההורה – יחד עם ספח תעודת הזהות ששם הילדים מופיע בו ומספר הזהות שלהם.

    מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי אמר לאחר ההחלטה: "הביטוח הלאומי מנסה להפוך כל אבן על מנת להעביר את המענק לכל התושבים הזכאים לו. כפי שאני טוען לאורך כל תקופת משבר הקורונה, השירות הציבורי נמדד ביכולת שלו לסייע ולפשט תהליכים עבור אזרחי ישראל ויש הכרח ביצירתיות ובחשיבה מחוץ לקופסה. כשנוכחנו לדעת כי ישנם צעירים רבים ואוכלוסיות שאין להן חשבונות בנק, אפשרנו את המהלך של לקיחת המענק במזומן על ידי ההורים. אנו במעקב יום-יומי, יחד עם בנק הדואר, על ביצוע הפרויקט על מנת לוודא כי המענק לתושבי המדינה ינתן לכלל הזכאים".



    0 תגובות