ביה"ד לעבודה פסק: עיריית ראשל"צ לא תחמוק ממשא ומתן עם עובדות הפעוטונים

    צבי הדס No Comments on ביה"ד לעבודה פסק: עיריית ראשל"צ לא תחמוק ממשא ומתן עם עובדות הפעוטונים

    בעקבות בקשה דחופה של ההסתדרות הלאומית מבית הדין לעבודה: עיריית ראשל"צ חוייבה לעמוד בהסכמות כלפי עובדי מתנ"ס רמת אליהו והשביתה בפעוטונים נמנעה

    אולם בית הדין לעבודה צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית הדין האזורי לעבודה הכריח את עיריית ראשון לציון להמשיך בהליך משא ומתן אינטנסיבי ולחתור להגעה להסכם קיבוצי מול עובדות פעוטונים בעיר ולא לברוח מהסיכומים שהושגו, סכסוך העבודה שהכריזו העובדות נשאר בעינו ויופעל אם לא יקודמו זכויותיהם של העובדים.

    160 עובדי המתנ"ס שהכריזו על סכסוך עבודה וביניהם מטפלות גננות וסייעות, מצפים לחתימה בקרוב על הסכם קיבוצי מיטיב. בהתאם לכך שנת הלימודים תפתח מחר כסדרה.

    בהסתדרות הלאומית טוענים כי עיריית ראשון לציון והנהלת המתנ"ס ביקשו להפר את ההסכמות אליהן הגיעה ההסתדרות יחד עם ועד העובדים לקראת הסכם קיבוצי מיטיב לאחר שנים של ניתוק ושכר מעליב.

    הבוקר הגישה ההסתדרות הלאומית בקשה למתן סעד דחוף מבית הדין האזורי לעבודה וזה כאמור הורה לחייב את העירייה והנהלת המתנ"ס לשוב למשא ומתן תוך שמירת הזכות להשבתה מיידית באם לא יוכיחו רצינות בעירייה.

    בית הדין הבהיר לעיריית ראשון לציון כי זו לא תוכל לעשות שימוש בעובדים חלופיים במקום עובדי המתנ"ס במצב של שביתה. כן הבהיר בית הדין לעיריית ראשון לציון כי ההסתדרות הלאומית היא ארגון העובדים היציג ועליה לחדול מכל ניסיון לפעול לטובת ההסתדרות הכללית. לנוכח האופטימיות הזהירה באשר לחתימה על הסכם בקרוב, מטפלות הפעוטונים תפתחנה את השנה כסדרה.

    תמי כהן, רכזת יחסי עבודה בהסתדרות הלאומית: "אנו שמחים שבית הדין קיבל את הבקשה הלגיטימית שלנו להמשך המו"מ והפסקת האיומים על העובדים ומייחלים להרגעת הרוחות וקיום דיון פורה והוגן בין הצדדים".



    0 תגובות