פיגוע דריסה בצומת תפוח: שניים פצועים קל

    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דריסה בצומת תפוח: שניים פצועים קל

    פיגוע דריסה בצומת תפוח: מחבל שעט דרס שוטר וחייל ופצע אותם באורח קל. שוטר שהיה במקום ניטרל את המחבל באמצעות ירי

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: FLASH90

    צילום: אגף בטחון מועצה אזורית שומרון

    שוטר וחייל נפצעו באורח קל בפיגוע דריסה שאירע בצומת תפוח. מחבל שהגיע ברכבו מכיוון השומרון לצומת תפוח לפי כשעה, דהר לעבר רכב שוטר וחייל ששהו במקום. השניים נפצעו באורח קל כתוצאה מהדריסה, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים בילינסון.

    שוטר שהיה במקום ביצע ירי לעבר המחבל ופצע אותו באורח בינוני עד קשה. המחבל נוטרל.

    חובש בכיר במד"א אביאל ממליה סיפר: "כשהגענו למקום 2 הפצועים, גברים כבנו 20 ו-23 התהלכו בזירה כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קלות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם במצב קל להמשך טיפול בבית החולים".

    אילוסטרציה

    דוברות המשטרה

    ממשטרת ישראל נמסר "לעבר שוטרים שעמדו בצומת תפוח ועסקו ברישום דוחות הגיע רכב שנסע לכיוונם ודרס אותם. בהמשך עצר את הרכב ירד מהרכב ורץ לעברם עם סכין שלופה. שוטר שהבחין בחשוד ירה מנשקו וניטרל את החשוד. השוטרים נפצעו באורח קל והחשוד נפצע באורח בינוני".

    דובר צה"ל מסר "מחבל ניסה לדרוס ברכבו לוחם צה"ל ושוטר שפעלו במרחב, ולאחר מכן יצא מרכבו עם סכין שלופה. כתוצאה מהדריסה נפצעו לוחם צה"ל ושוטר באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. השוטר הגיב בירי והמחבל נוטרל".

    שר הביטחון, בני גנץ: "‏אני מבקש למסור רפואה שלמה ללוחם צה"ל ולשוטר שנפצעו הבוקר בפיגוע. לא נאפשר לטרור להרים את הראש ונילחם במפגעים ובמי ששולח אותם. צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו להיות ערוכים בכל הגזרות".

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט בתגובה לפיגוע הדריסה הבוקר בכפר תפוח: "במדינת ישראל 2020 משתלם להיות רוצח. אתה מרוויח הון ממשכורות, ואת ביתך לא הורסים. שבענו מילים מראשי הממשלה. הגיע הזמן למעשים. אני קורא לממשלה להפעיל מחדש כבר היום את צו הפסקת המשכורות למחבלים שהפעלתי בהיותי שר הביטחון".

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "תושבי השומרון מחבקים ומחזקים את חיילי צהל ואת כוחות הבטחון יחד עם עם ישראל כולו. ומחזקים את הגיבור שניטרל את המחבל. כשהממשלה נסוגה מריבונות ומגמגמת בנוגע לאחיזה בארצנו אין פלא שהמחבלים של הרשות הפלסטינית אוזרים אומץ ויוצאים לפגע בחיילים ואזרחים. רק עמידה נחושה על זכותנו על הארץ תביא לרגיעה ולשקט".



    0 תגובות