השר אוחנה: "יש פה חונטה של משפטנים שמטייחת ומסתירה קלקולים מהציבור"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השר אוחנה: "יש פה חונטה של משפטנים שמטייחת ומסתירה קלקולים מהציבור"

    השר לבטחון פנים אמיר אוחנה: "היועמ"ש כל כולו פועל להרשיע את נתניהו, יש פה חונטה של משפטנים שמטייחת ומסתירה קלקולים מהציבור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    השר לבטחון פנים, אמיר אוחנה הסביר לעיתונאי ירון אברהם בכנס בשבע מדוע הוא בעד הגבלת ההפגנות "אנחנו בתקופה שהממשלה מגבילה מופעי תרבות מופעי אומנות, מגבילה את זכותם של אנשים להתפלל זו זכות קדושה לא פחות מהחופש להפגין".

    עוד הוסיף, כי לתפיסתו רה"מ נתניהו טעה כאשר כבר בממשלת המעבר איפשר את קיום ההפגנות. בהמשך תקף השר אוחנה את התנהלות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט "היועץ המשפטי לממשלה מתנהל כאילו כל כולו מושקע בחיסולו הפוליטי של נתניהו. כך הוא מתנהל. אלה דברים חמורים ואני עומד מאחוריהם".

    לדברי אוחנה, הסיבה לכך נעוצה היא יוקרתו המקצועית של היועמ"ש "אביחי מנדלבליט החליט להגיש כתב אישום נגד בנימין נתניהו, מאותו רגע כל יוקרתו וכל עתידו הפוליטי תלוי בהרשעתו של נתניהו ולחסל אותו פוליטית – משום שאם הוא יזוכה הרי שאביחי מנדלבליט לא יוכל להשאר רגע אחד בחיים הציבוריים. זה אות קלון שלא ימחה לעולם ממצחו אחרי מה שגרר את המדינה שלנו אליו".

    עוד הוסיף, כי נכון היה נוהג מנדלבליט לו היה נמנע מלהתערב במימון הגנתו של ראש הממשלה וכי התערבותו היא ראייה שהיועמ"ש פועל נגד רה"מ באופן אישי "אתן עוד דוגמא, איך יכול היועמ"ש שהוא גם המאשים וגם התובע יכול להתקרב מרחק של מאה מטר להחליט בשאלה אם הוא יכול לממן או איך בדיוק יממן את הגנתו".

    לקראת סיום ובהתייחס למכתב היועמ"ש נגד עו"ד דן אלדד קבע מי שכיהן כשר המשפטים כי יש בישראל חונטה בפרקליטות "מה שאני מנסה לומר לך זה שיש פה חונטה כזאת של משפטנים שהיועמ"ש בהחלט נמצא בה שמטייחים שבעצם מסתירים מהציבור את כל הקלקולים של המערכת כל בדד של שחיתות".



    0 תגובות