משרד התקשורת יטפל בתופעת החסימות בקווים הכשרים והצינתוקים

    ישראל רובין No Comments on משרד התקשורת יטפל בתופעת החסימות בקווים הכשרים והצינתוקים

    משרד התקשורת יוצא במהלך ביטול החסימות בקווים הכשרים למספרי חירום, מצוקה, רווחה, ומספרים ממשלתיים בכפוף לשימוע. במקביל, יפעל המשרד לטפל בתופעת הצינתוקים (צלצול-ניתוק)

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות תלונות ופניות רבות שהתקבלו במשרד התקשורת בנוגע לחסימת האפשרות של בעלי מספר כשר לחייג למספרי חירום ושירותי מצוקה ורווחה, שוקל המשרד לקבוע ברישיונות מפעילים פנים ארציים וחברות הסלולר את  ההוראות הבאות:

    איסור על חסימת אפשרות החיוג למספרי טלפון ארציים מקוצרים בעלי 3 ו-4 ספרות שהקצה משרד התקשורת לצורך מוקדי חירום, מצוקה ורווחה. כגון: 100 משטרה, 1201 מוקד ער"ן, 1204 מוקד לתלמידים ונוער במצוקה ועוד.

    על פי המסתמן, תיאסר חסימת אפשרות החיוג למספר טלפון אשר הוקצה ל"מדינה ומוסדותיה". בנוסף, בקשה לחסימה תוגש לבעל הרישיון עבור כל מספר בנפרד ולא עבור קבוצת מספרים. כמו כן, תחול חובת שמירת תיעוד, על ידי חברת התקשורת או מי מטעמה בדבר כל חסימה.

    שר התקשורת, חה"כ יועז הנדל: "אני מכבד את רצון הציבור החרדי וזכותו להחזיק מנויים המאושרים על ידי ועד הרבנים. חובת המשרד למנוע פגיעה אפשרית במשתמשים, לפיכך השימוע יסדיר את החסימות. זהו נדבך ראשון להחלטה שבמסגרתה נפעל למגר גם את תופעת הצינתוקים (צלצול אוטמטי וניתוק) שמכבידה מאוד על הציבור החרדי".



    0 תגובות