מהר לפני שיסגר

    עפר גדנקן No Comments on מהר לפני שיסגר

    לקראת הסגר הצפוי רשת הכלבו היחידה בישראל המשביר לצרכן יוצאת במבצע מאות אלפי פריטי הכלבו שבמבצע ב-40% הנחה לחברי מועדון, הסניפים נערכו מבעוד מועד בכל המחלקות עם הקולקציות החדשות זה הזמן להתחדש לקראת ראש השנה וחגי תשרי בפריטים מכל המחלקות ברשת – אופנה, קוסמטיקה, כלי בית חשמל ועוד.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במחלקת אופנת נשים של 'המשביר לצרכן'. אופנה צעירה ועכשווית עוצרת נשימה! עדכנית ומתוחכמת, פריטי לבוש אופנתיים וייחודיים, בגוונים קיציים מטריפים לצד אקססוריז ואביזרים משלימים יפהפיים שישדרגו כל מראה שלך – להופעה מדהימה! והחשוב ביותר: אופנה לפי הדרישות שלך מבלי לוותר על צו האופנה העדכני, כל מה שמתאים לאישה הדתית והחרדית – יופי מעולם אחר, גזרות מטריפות – תוכלי למצוא במחלקת האופנה של 'המשביר לצרכן'.

    במחלקה קולקציות שהגיעו ממיטב מותגי האופנה בעולם להשלמת הלוק תוכלי למצוא במחלקת ההנעלה את קולקציית הקיץ של המותגים הבינלאומיים המובילים כמו nine west ועוד.

    במחלקת הגברים תמצאו את מיטב אופנת בגיר הכוללים חליפות, חולצות חג לבנות, מכנסיים תואמות  ועניבות יפיפיות.  במחלקת הילדים אופנת אוקיידי עם לוקים לחג לילדים, וכמובן במחלקת הבישום והקוסמטיקה תוכלי לחדש ולהתחדש.

    במחלקת כלי הבית תגלו סטים חדשים לחג במגוון צבעים וסגנונות, שפע של רעיונות למתנות חג למשפחה הקרובה, לחברים הקרובים בבית ובעבודה. תוכלו לערוך את שולחן החג עם סטים בשלל צבעים שיקשטו את כל הבית ויתנו אווירה של אור ושמחה.

    ולכל המקפידים לרכוש תכשיט לאישה לחג, מחלקת התכשיטים לרשותכם עם העיצובים הכי חגיגיים.

    נצלו את המבצע עד 40% הנחה לחברי מועדון.

    המבצע תקף בין התאריכים 12-14.9.20 או עד גמר המלאי, לפי המוקדם. ללא כפל מבצעים והנחות.

    אתם מוזמנים להנות מהמבצעים חסרי התקדים וממגוון מותגים שווים במחירים משתלמים, בכל המחלקות, באחד מ- 37 הסניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים.



    0 תגובות