התגובות להתפטרות: "מקווים שליצמן יחזור לשולחן הממשלה"

    אליהו גרין 1 Comment on התגובות להתפטרות: "מקווים שליצמן יחזור לשולחן הממשלה"

    התפטרותו של שר השיכון יעקב ליצמן מהממשלה עקב הכוונה להטיל סגר בחגים עוררה תגובות רבות במערכת הפוליטית; השר דרעי: "מקווה ומייחל שהרב ליצמן עוד יחזור לממשלה". יו"ר הכנסת לוין: "אני מצטער על פרישתו של ליצמן. יש לי הערכה עצומה למנהיגותו ולעשייתו"

    צילום: Yonatan Sindel / Tomer Neuberg - Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי הגיב להתפטרותו של שר השיכון יעקב ליצמן מתפקידו בממשלה בעקבות הכוונה להטיל סגר בחגים ומסר: "צר לי מאד על התפטרות חברי הרב יעקב ליצמן מהממשלה. נמשיך ביחד בממשלה ומחוצה לה להאבק בנגיף הקורונה למען בריאות תושבי המדינה. אני מקווה ומייחל שהרב ליצמן עוד יחזור לממשלה כדי שנמשיך לעבוד ביחד בעז"ה למען העם והמדינה".

    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני: "שוחחתי עם ידידי הרב ליצמן ואמרתי לו בשם חברי סיעת דגל התורה שאנו מצטערים על התפטרותו מהממשלה. כולנו תקוה שהנסיבות ייפתרו והוא יוכל לשוב לתפקידו במהרה".

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, הגיב גם הוא לפרשיתו של השר ליצמן וכתב: "אני מצטער על פרישתו של השר יעקב ליצמן מהממשלה. יש לי הערכה עצומה למנהיגותו ולעשייתו לאורך שנים בממשלה ובכנסת. אני מאוד מקווה שתימצא הדרך שתאפשר את המשך כהונתו בממשלה. השותפות הזו חשובה בימים רגילים ועל אחת כמה וכמה בימים מורכבים אלה".

    שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר בתגובה: "צר לי על התפטרותו של ידידי שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן. על כולנו לזכור שאין כאן איש נגד היהדות. כולנו בעד מאבק בנגיף. כל פעולות משרד הבריאות וממונה הקורונה פרופ' רוני גמזו נועדו לתכלית הזאת בלבד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      די ליפי נפש האלו תפסיקו להתחנף לחילונים אתם לא תקבלו מהם כלום תהיו קצת אמיצים