שוב תעלה ההצעה לוועדת חקירה על ניגודי העניינים בבג"ץ ובפרקליטות

    איתי גדסי No Comments on שוב תעלה ההצעה לוועדת חקירה על ניגודי העניינים בבג"ץ ובפרקליטות

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' מעלה את ההצעה לוועדת חקירה שוב ואומר: "אם "הברחנים" יברחו שוב, הם יאבדו את הזכות לקרוא לעצמם ימין"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר דקות פנה ח"כ סמוטריץ' ליו"ר הכנסת יריב לוין במליאת הכנסת והודיע כי יעלה את ועדת החקירה לבחינת ניגודי העניינים של השופטים ושל הפרקליטות להצבעה שוב ביום רביעי הקרוב.

    לאחר שיו"ר הכנסת הודיע בשבוע שעבר כי ימליץ לחברי הליכוד לתמוך בהקמת וועדת חקירה ח"כ סמוטריץ' פתח ואמר ליו"ר כי "אין לך מושג כמה אני שמח שאתה פה".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר לאחר העלאת ההצעה שוב: "יש הזדמנות להתחיל לתקן, לא מתקנים בנאומים ובציוצים בטוויטר. מתקנים במעשים. אפשר להתחיל ביום רביעי הזה ולהצביע בעד הקמת וועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את ההנהלות של כל בכירי מערכת המשפט ואכיפת החוק".

    סמוטריץ' ביקר את התנהלות הימין והמפלגות החרדיות, "תמיד יש לכם תירוצים למה עכשיו. פעם מתחבאים מאחורי התקנון, פעם זה לא העיתוי המתאים, פעם לא נותנים לנו, אכלו לי, שתו לי. הפעם אין מאחורי מה להתחבא. הגשתי את זה לפי כל כללי התקנון".

    סמוטריץ' קרא לכולם להצטרף אליו, "תפסיקו להתעסק כל היום בפוליטיקה של קרדיטים. אני מודיע מראש, אני מוותר על הקרדיט. יש לחקור את העיוותים ואני מציע לחבריי בליכוד ובמפלגות החרדיות ובעצם לכל מי שמחזיק מעצמו אדם הגון שרוצה במדינת ישראל מערכת שלטון חוק צודקת, מוסרית, לא מעוותת ולא מושחתת שפועלת בכח השררה שלה לקידום דברים רעים, להצביע בעד ביום רביעי הקרוב".

    בסיום דבריו הבהיר סמוטריץ', "אנחנו לא יכולים להאשים את שי ניצן או מנדלבליט, רק את עצמינו. אם הבית הזה יקח אחריות ויתחיל למשול, נשמור על הדמוקרטיה הישראלית".



    0 תגובות