המוקד ההלכתי בשיבא – תל השומר בפעילות לקראת יום הכיפורים תשפ"א:

    עפר גדנקן No Comments on המוקד ההלכתי בשיבא – תל השומר בפעילות לקראת יום הכיפורים תשפ"א:

    המוקד הלכתי בשיבא הפעיל במהלך כל השנה נערך גם השנה לנתינת מענה הלכתי לשואלים הרבים בימי עשרת ימי תשובה אודות צום יום הכיפורים לחולים או לבעלי רקע רפואי. השנה בשל מחלת הקורונה נערכו התייעצויות מקדימות בין גדולי פוסקי ההלכה וטובי המומחים הרפואיים לגיבוש ההנחיות ההלכתיות גם לחולי ומחלימי הקורונה.

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמו בשנים האחרונות, גם בשנה זו מקיים המרכז הרפואי שיבא – תל השומר פעילות נרחבת לקראת יום הכיפורים. זאת על מנת לתת מענה הלכתי מדוייק בהתאם למצב הרפואי של הפונים. המוקד עוסק בגיבוש הנחיות לרבנים ובתי ההוראה בסוגיות הנוגעות לצום, וכן מעניק ייעוץ פרטני לכל פונה כיצד לנהוג במהלך יום הכיפורים בהתאם למצב הרפואי.

    את המענה במוקד ההלכתי בראשותו של הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי בשיבא מלווים מומחי שיבא הנודעים:  פרופ' אהוד גרוסמן – מנהל אגף פנימיות, פרופ' חגי גרוסמן – סגן מנהל מחלקת פנימית ו', ד"ר אבשלום לייבוביץ – מנהל מחלקת פנימית ד' המנהל בחודשים האחרונים גם את מחלקת טיפול נמרץ קורונה, פרופ' איל סיון – מנהל בית החולים לנשים ויולדות, פרופ' שלי מזעקי – מ"מ מנהל בית החולים לנשים ויולדות בשיבא ומנהל המחלקה לנשים בסיכון גבוה, ד"ר דימיאן אורבן מנהל המחלקה האונקולוגית ועוד.

    לשאלות לקראת היום הקדוש ניתן לפנות טלפונית בימי עשרת ימי תשובה בשעות הצהריים בין 14:00-16:00  במספר: 5307819 – 03. (בשעות עומס ניתן להשאיר הודעה ובס"ד ישתדלו לחזור לכל פונה).

    ניתן לשלוח שאלות ומסמכים רפואיים בפקס שמספרו: 5307862 – 03 או לכתובת דוא"ל: [email protected]

    חיסיון רפואי מובטח.

    המענה אינו מחליף היוועצות עם הרופא המטפל שפעמים רבות מתוך היכרותו האישית את החולה יוכל לתת ייעוץ רפואי מדוייק, אותו יש להציג בפני רבני הקהילות לשם קבלת פסיקה כהלכתה.

     



    0 תגובות