גנץ: "ההפגנות בבלפור יכולות וראויות להתקיים במסגרת החוק"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ: "ההפגנות בבלפור יכולות וראויות להתקיים במסגרת החוק"

    שר הביטחון בני גנץ על ההפגנות המתקיימות חרף הסגר: "זכות ההפגנה היא זכות יסוד וחובה לשמור עליה, כמו גם על הזכות לתפילה. ההפגנות בבלפור יכולות וראויות להתקיים במסגרת החוק"

    בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ התייחס אמש (שני בערב) בישיבת הממשלה לתוכנית הכלכלית שאושרה וברך עליה: "אני מברך על אישור התמריצים הכלכליים, ואמרתי זאת לשר האוצר ולראש הממשלה. בצד זאת, במקום לכסות כל פעם את הפערים בפלסטר – עלינו לאפשר ודאות ויציבות לאזרחי ישראל ולאשר תקציב לשנת 2021 בהקדם בכדי לסייע לעצמאים, למובטלים ולמשק הישראלי כולו".

    בהתייחס לתחלואה בקורונה, הודיע השר גנץ, כי "התחלואה הולכת וגדלה, ובהתאם לכך אנחנו מרחיבים את הפעולות שנוקטת מערכת הביטחון: אנחנו מגדילים את כמות החוקרים האפידמיולוגיים, אנחנו מרחיבים את פעילות המלוניות והנוכחות ברשויות המקומיות. היום הנחיתי את מערכת הביטחון לבחון את האפשרות להקמת בית חולים שדה שיסייע להפחתת העומס בבתי החולים, בהתאם לצורכי מערכת הבריאות".

    שר הביטחון התייחס גם להפגנות המתקיימות חרף הסגר, וחזר על עמדתו כי אין להגבילן: "זכות ההפגנה היא זכות יסוד וחובה לשמור עליה, כמו גם על הזכות לתפילה. ההפגנות בבלפור יכולות וראויות להתקיים במסגרת החוק. אני סומך על מערכת הייעוץ המשפטי והמשטרה שיאכפו ויטפלו בנושא, לפי המתווה שאושר וקורא לציבור לנהוג לפי ההנחיות".

    בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ יצא הלילה (בין שני לשלישי) לביקור בזק של 24 שעות בארה"ב, לצורך פגישות ביטחוניות חשובות לצורך המשך השמירה על העליונות הביטחונית של ישראל ולהמשך המאבק המשותף באיראן. שר הביטחון ייפגש היום עם מזכיר ההגנה האמריקאי מארק אספר, ועם בכירים נוספים בממשל.

    דברי השר גנץ טרם ההמראה | צפו

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מזעזע! האם קיים עוד אדם תמים אחד שמאמין לך, אדון גנץ? באמת "זכות היסוד" חשובה לך? הרי הטפשות מרקיעה שחקים, האם יש זכות יסוד גדולה יותר לכל אדם באשר הוא להתרחק יותר מאלף מטר? האם יש זכות יסוד גדולה יותר ובעלת חשיבות אלף מונים מהפגנות – למסחר? להרס פרנסה? ואף על פי כן, כל אדם מבין שיש תנאים שזכויות יסוד מוגבלות (ואין צריך לומר ההפגנות השערורייתיות, של מירור חיים של אנשים שלוים ברחוב בלפור!!!)