הכן ביתך לחורף! מייצרים ודאות בתקופה של אי ודאות

    עפר גדנקן 1 Comment on הכן ביתך לחורף! מייצרים ודאות בתקופה של אי ודאות

    ההכנות לקראת השנה החדשה בעיצומן. אומנם מזג האוויר החם שבחוץ כמעט אינו מותיר מחשבה על הסתיו הקרב. אולם, רגע לאחר החגים כבר ישתנה מזג האוויר ואנו נזכה למשבי רוח קרים שישנו באחת את כל מזג האוויר החם השורר כרגע בחוץ.

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים טרופים אלו, כאשר אי הוודאות מחלחלת לרבדים רבים בחיינו, האם מסגרות הלימוד ימשיכו במתכונתם? היכן נהיה בחג? האם נוכל לארח או להתארח? ומה לגבי החופשה שתכננו או שמא כבר בטלנו?! בימים אלו וודאות הינה מצרך יקר הרי מי לא חפץ בדאגה אחת פחות לאורך היממה. דווקא עכשיו עם סיום הקיץ, כאשר החגים לפנינו, תקופה בה נוהגים לחדש ולהתחדש הבחירה השנה קלה וזמינה יותר מתמיד.

    בוחרים "בוודאות" – במים חמים שלא נגמרים. רגע לפני שהחגים מגיעים עם כל השמחה והחוויה המשפחתית שהשנה תהיה הרבה יותר משפחתית וככל הנראה גם עם יותר נפשות, משמע יותר מקלחות. הלחץ המוכר לכולנו לפני החג או השבת שכולם יתקלחו בזמן תוך הקפדה על מקלחות קצרות שחלילה לא יישאר האחרון בתור ללא מים חמים.

    בתקופה זו כולנו יודעים כי דוד השמש כבר מתחיל לזייף ומצנן לנו את המקלחות ממש בסופן, שלא לדבר על המקלחת השלישית או הרביעית שם הסיכון למים קרים כבר עולה משמעותית.

    מהיום ישנה וודאות, כזו שתישאר עמנו לעוד הרבה זמן, מחמם מים בגז יפתור בעיה אחת קטנה שהיא בעצם גדולה בכל הנוגע למים חמים. מחמם המים בגז מבטיח כי המים יהיו זמינים תמיד עם פתיחת הברז ולמעשה לא יגמרו אף פעם.

    מומחי חברת פזגז, מבקשים להזכיר כי דווקא עכשיו, הכנת הבית מראש לתקופת הסתיו והחורף תשאיר אותנו בטוחים ורגועים ועם הרבה וודאות לגבי המים החמים. בתקופה זו זמינות המתקינים גבוהה יותר וניתן להנות מהמוצר ממש עכשיו ולאורך כל הסתיו והחורף.

    אז רגע לפני החגים, עושים טוב לביתנו ומשפחתנו ומתקדמים למחמם מים בגז, למים חמים שאף פעם לא נגמרים.

    פזגז משווקת את מחמם המים תוצרת המותג Rinnai מחמם המים האיכותי והמוביל בישראל, לפרטים והזמנות כוכבית 9636

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נהנו מאוד מהאתר במיוחד בימי הסגר
      תמשיכו לעשות חיל
      אגב, הכי נהננו מ'הקול הבא'