אלקטרה מסכמת שנה: שיח ציבורי בנושא כשרות מזגנים לצד איכות בלתי מתפשרת

    עפר גדנקן No Comments on אלקטרה מסכמת שנה: שיח ציבורי בנושא כשרות מזגנים לצד איכות בלתי מתפשרת
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת השנה החדשה מסכמת ענקית המיזוג, אלקטרה, את המהלכים שהובילו את השנה והעמיקו את הקשר עם ציבור הצרכנים החרדים. למעשה, השנה האחרונה חיזקה משמעותית את התהליך שהחל כבר לפני שלוש שנים, עת יצאה אלקטרה לשוק במהלך מובהק לטובת ציבור שומרי התורה והמצוות ונענתה לבקשות שהגיעו מצד הצרכנים, למצוא פתרון עבור בעיות חשש חילול שבת בשימוש מזגנים מהדור המתקדם. כידוע, עם התפתחות עולם הטכנולוגיה התרבו והתגברו המכשולות במוצרי החשמל ובפרט באלו שבהם חיישנים המנטרים את פעולת האדם בחדר ומשפיעים לעיתים באופן ישיר על פעולת המכשיר.

    עד לפני 3 שנים היתה מודעות נמוכה יותר לבעיות חשש חילול שבת בשימוש במזגנים מתקדמים ואנשים מעטים החמירו לא להשתמש במזגנים בשבת, או השתמשו בידיעה שהדבר אינו מהודר. לפני שנים רבות התריע בנושא הרב הגאון רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל, מייסד המכון הטכנולוגי להלכה וביקש למצוא פתרון, אז נכנסה אלקטרה לתמונה והחלה לייצר את התקני השבת שנוספו לצד המזגן ואפשרו הדלקת מזגן בצורה מהודרת. אך כאמור, לפני כשלוש שנים, שנמצא באלקטרה פתרון רחב היקף ובעל בשורה: מזגנים בעלי התקן שבת מובנה מלכתחילה בתוך המזגן מבלי לפגוע באיכותו. ההתקן קיבל מלבד את האישור של המכון הטכנולוגי להלכה, שכאמור היו הבסיס לכל תהליך התקני השבת, את כשרות בד"ץ מהדרין של הגאון רבי אברהם רובין שליט"א, לאחר בדיקות מחמירות אחר כל שלבי הייצור.

    תחילה התקבל המהלך בשאלות ותהיות מצד צרכנים שהיו פחות מודעים לצורך בהתקן השבת, אך כפי שמעידים היום בעלי חנויות החשמל, אנשים אינם מפסיקים לשאול אודות מזגנים כשרים בכשרות בד"ץ מהדרין.

    לצד מהלך הכשרות שהוכיח את עצמו בצורה בלתי משתמעת לשתי פנים והוא רק הולך ומעמיק, לא ויתרה אלקטרה על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כך לדוגמה הוציאה בשנה האחרונה את סדרת המזגנים מג'יק איר, שלקחה את עולם המיזוג לרמה אחרת של יכולת סינון וטיהור האוויר. הסדרה נותנת מענה הולם לכל הדרישות ההכרחיות החל מאיכות, כאשר היא מגיעה עם מערכת איוניזר המעשירה את האוויר ביונים חיוביים ושליליים, מפחיתה באופן מהותי את מספר הבקטריות באוויר, מצמצמת חלקיקי אבק ועובש ומפחיתה ריחות לא נעימים, ובנוסף מייצרת תחושת אוויר נעימה וצלולה. מובן כי כל סדרת המזגנים בעלת דירוג אנרגטי A, המזגנים שקטים במיוחד, בעלי ניקוי עצמי של הסוללה, 5 מהירויות פעילות + 3 מהירויות בהתאם לטמפרטורת החדר, אפשרות למגע יבש, ניקוז דו-צידי, כנפוני אווירD4. בנוסף, דגם אלקטרה מג'יק הבלעדי של אלקטרה, מגיע עם מצב שבת מובנה וכל מי שרוכש מזגן חדש, מבקש להדר עם מזגן ללא חשש חילול שבת.

    מזגני אלקטרה בכשרות בד"ץ מהדרין נותנים מענה לאורך השנה וזו הזדמנות לכל הרוכשים בקרוב מזגן, להתחיל שנה חדשה עם הידור שבת וחג. גם בבית כנסת לדרמן של הגר"ח קנייבסקי, נערכו השנה עם הרחבה ותוספת היכלי התפילה למען בריאות הציבור ונבחרו מזגני אלקטרה למזג את המקום, לאחר שהגבאים שאלו את מרן אלו מזגנים לרכוש, והרב ענה בחיוב על מזגני אלקטרה המגיעים עם מצב שבת מובנה והוסיף כי זכות שמירת שבת תעמוד למי שמהדר בה.

     



    0 תגובות