בליכוד תוקפים "אין בושה?"; והתכתובת הפנימית בכחו"ל נחשפת

    איתי גדסי No Comments on בליכוד תוקפים "אין בושה?"; והתכתובת הפנימית בכחו"ל נחשפת

    קדושת ההפגנות: יו"ר הקואליציה מיקי זוהר תקף את כחול לבן על רקע ההגנה על קיומן של ההפגנות, "כחול לבן מתעקשים ומבקשים להשוות אותן לגודל התפילות ביום כיפור, היום הקדוש ביותר לעם ישראל. הם נפלו על הראש?". תכתובות פנימיות בכחול ללבן חושפות את חילוקי הדעות בתוך המפלגה על רקע המשבר הבריאותי חסר התקדים

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן לפני זמן קצר בין הדיונים האינטנסיביים בקבינט הקורונה כי הדיונים הם רצינים והמצב קשה לאור העלייה התלולה בתחלואה, "חייבים לקבל החלטות קשות ולהציל חיים עם שיתוף הפעולה שלכם".

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת

     

    בתוך כך, נמשך המאבק בין כחול לבן לליכוד על הגבלות על כלל הציבור, בעוד כחול לבן אינם מסכימים להגביל את ההפגנות רק בתנאי שכל המשק כולו יהיה סגור. אך גם אם יסכימו להגבלות גם בזמן שהמשק יהיה פתוח חלקית, בכחול לבן מבקשים להשוות את תנאי התפילה ביום הכיפורים לתנאי ההפגנות.

    יו"ר הקואליציה מיקי זוהר תקף את כחול לבן ואמר, "כחול לבן מתעקשים לתמוך בהמשך קיום ההפגנות ומבקשים להשוות אותן לגודל התפילות ביום כיפור, היום הקדוש ביותר לעם ישראל. הם נפלו על הראש? ‏עד מתי נוכל לקיים איתם ממשלה כשכל מה שמעניין אותם זה לפגוע ברה"מ? צריך לומר את האמת: ‏הם מעולם לא היו פרטנרים אמיתיים שלנו וגם לעולם לא יהיו".

    גם ח"כ ד"ר שלמה קרעי תקף את כחול לבן וכתב, "שימו לב: טרופר מזהיר שכחול לבן הולכת על הקצה. בואו נוותר על ההפגנות. כל הכבוד לקול השפוי (היחיד?) בכחול לבן".

    עוד הוסיף, "חיימוביץ: הסיבה להתנגדות שלי היא שבר עם הבוחרים שלנו… לא יאומן. והם עוד מאשימים את הליכוד בפוליטיקה? אין בושה???" כתב קרעי.

    ח״כ איילת שקד תקפה את השר אבי נינסקורן על רקע דרישתו לסגירה מוחלטת: "תפילה באוויר הפתוח ל-20 איש, מרחק של עד קילומטר מהבית, כך גם הפגנות. ‏במקביל לדאוג שהמגזר הפרטי יוכל להמשיך לעבוד תחת מגבלות. ‏אבל כנראה שנכנס לסגר כי אבי ניסנקורן יו"ר ההסתדרות לשעבר, וראש הממשלה בפועל, הפך למגדלור של הדמוקרטיה הישראלית, הוא לא יכול בלי שביתה כללית . עדיף בחירות".

    בתוך כך, העיתונאי עמית סגל חשף את התכתובות בין השרים והחכי"ם בכחול לבן בכל הנוגע לקיומן של ההפגנות למרות העלייה התלולה בנתוני התחלואה. השר חילי טרופר כתב נגד ההתייצבות של כחול לבן בעד ההפגנות שנהפכו להיות שוליים קיצוניים. חלק מחברי כחול לבן הסכימו איתו, מלבד שר המשפטים אבי ניסנקורן וח"כ מיקי חיימוביץ' שכתבה בגלוי על פחד על שבר מול תומכי המפלגה.



    0 תגובות