בנט במפגש עם התעשיינים: "נאבד רבבות מקומות עבודה"

    צבי טסלר No Comments on בנט במפגש עם התעשיינים: "נאבד רבבות מקומות עבודה"

    לאור החלטת הממשלה על סגר מלא; ח"כ נפתלי בנט קיים מפגש חירום עם התעשיינים: "אני דורש לאפשר למפעלי התעשייה לפעול. מפעל אשר לא יספק סחורה מובטחת ללקוח יאבד את הלקוח לצמיתות. נאבד רבבות מקומות עבודה"

    נפתלי בנט צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט קיים מפגש חירום עם ראשי התאחדות התעשיינים בראשות נשיא ההתאחדות ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר.

    בשיחה השתתפו: ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, איילת נחמיאס ורבין סגנית נשיא התאחדות התעשיינים, דודי מנביץ יו"ר איגוד תעשיות המזון, רמזי גבאי יו"ר איגוד תעשיות הטקסטיל, צבי מרום יו"ר איגוד ההייטק, אלי אברמוב יו"ר איגוד תעשיות הכימיה, פרמצבטיקה ואיכות הסביבה, יוסי אשכנזי יו"ר איגוד תעשיות המתכת, אלי כהן חבר נשיאות התאחדות התעשיינים ודובי פרומוביץ יו"ר ועדת הכלכלה בהתאחדות התעשיינים.

    התעשיינים הציפו שורה של בעיות המתעוררות מההחלטה החפוזה ליישם סגר מלא על המגזר העסקי. בין היתר קבלו התעשיינים על כך שפחות מ-24 שעות לפני הסגר לא ברור אילו ענפים יוכלו לפעול ואילו יושבתו, נדרשים כלי סיוע נוספים למעסיקים, רגולציה חדשה המכבידה על העסקים במשבר כה חמור ועוד.

    ח"כ בנט אמר למשתתפים: "התועלת בסגירת מפעלי תעשייה היא אפסית, והנזק בלתי הפיך. מפעל אשר לא יספק סחורה מובטחת ללקוח יאבד את הלקוח לצמיתות. רבבות מקומות עבודה יימחקו לשווא. אני דורש מהממשלה להיצמד לנוהל חודש מרץ, אשר הצליח לרסק את הקורונה ללא סגירת המפעלים".

    נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר: "המדינה כולה – הממשלה והאזרחים נכשלים בניסיון לחיות לצד הקורונה. סגר הוא אסון לא רק לכלכלה, אלא לעתידה של המדינה. יש דרכים אחרות לפעול, מלבד סגר. גם באיטליה בשיא המשבר, התעשייה המשיכה לפעול. אנו במקום גרוע כמדינה, כחברה וככלכלה. היינו חזקים מול אויבים מחוץ לגבולותינו, אבל בתוכנו אנחנו חלשים".



    0 תגובות