כרמיאל: חג הסוכות בשטח הפתוח

    עמית דניאל 1 Comment on כרמיאל: חג הסוכות בשטח הפתוח

    כרמיאל: ההצללות ומבני הציבור שהוקצו לתפילות יום הכיפורים יישארו עד לאחר חג הסוכות ושמחת תורה

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת החגים מינה ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי את סגנו פנחס סירוקה לפרויקטור ההערכות לתפילות החגים ושיבוץ במבנים כאשר צוות לשכת סרה"ע ערך מיפוי של כל המבנים בהם ניתן לקיים מניינים בזהירות ובבטחה.

    במסגרת היוזמה ובשיתוף המועצה הדתית ויו"ר המועצה הדתית שאול פרץ הכשירה העירייה אולמות ספורט, מוסדות חינוך ומבנים אחרים השייכים לעירייה לטובת חלוקה למניינים וקפסולות בעיר על מנת לאפשר לתושבי העיר להתפלל את תפילות הימים הנוראים בבטחה תוך שמירה על כל הנחיות משרד הבריאות.

    במסגרת ההיערכות ערך סרה"ע סיורים בשטח יחד עם גבאי בתי כנסת במתחמים המיועדים ושמע על הצרכים המבוקשים עבור קיום התפילות.

    כחלק מההיערכות לתפילות החגים הוקם מוקד טלפוני לקבלת בקשות ממשפחות שישהו בבידוד בחג, קשישים וקבוצות סיכון נוספות לקיום תקיעת שופר בסמוך לביתם, הלשכה גם ריכזה בעלי תקיעה המעוניינים לקחת חלק המיזם בשיתוף עם העמותות אורות כרמיאל וחב"ד הפועלות בכרמיאל שהשתתפו במיזם המבורך – בעלי התקיעה הגיעו ביום החג לתקוע להם, זאת בנוסף לתקיעות שופר שהתקיימו במרחבים פתוחים במספר מוקדים ברחבי העיר שפורסמו לציבור.

    לקראת יום הכיפורים עם הגברת ההגבלות וההיערכות לתפילות בשטח הפתוח נערכה העירייה לספק גם אמצעי מיזוג – מצננים, מאווררים וציוד נוסף לטובת המתפללים הרבים בשטח הפתוח.

    בנוסף גם לאחר יום הכיפורים לבקשת סגן ראש העיר פעלו הצוותים המקצועיים להאריך את השכרת הציוד עד לאחר חג הסוכות ושמחת תורה.

    סגן ראש העיר: "למרות שלא היה קל להשיג את הציוד, יום כיפור מרכז אליו את רוב עם ישראל שמגיע לתפילות כל נדרי ונעילה, החוסר היה כלל ארצי עקב עליית ביקושים דבר שהפך את החיפוש אחר המצננים ושאר הציוד הנלווה למירוץ נגד הזמן, כך גם המחירים שהאמירו בהתאמה.. אני מודה לראש העיר על התמיכה הסיוע והדאגה לכלל באי בתי הכנסת, לראש לשכתו אלי שדה שפעל בזמן לחץ לסייע להשיג את הציוד, לצוות הלשכה ובמיוחד לדוד קניאל שעד לערב יום הכיפורים אחר הצהריים פעל לצד הצוות הטכני בדאגה שלא יחסר דבר לאף בית כנסת בכל רחבי העיר, כל זאת למען תושבי העיר שיוכלו להתפלל תוך שמירה על כללי הבטיחות והוראות משרד הבריאות".



    1 תגובות

    מיין תגובות