בדרך למאה אלף בדיקות ביום: חברה פרטית נוספת תיתן שירותי מעבדה

    צבי טסלר 1 Comment on בדרך למאה אלף בדיקות ביום: חברה פרטית נוספת תיתן שירותי מעבדה

    שר הביטחון בני גנץ קיים סיור במעבדה החדשה של חסרת "איילקס מדיקל" שצפויה לפעול בשבוע הבא ולהגדיל את כושר בדיקות הקורונה בעשרות אלפים נוספים ביום

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הנחייתו למערכת הביטחון להגיע ל-100 אלף בדיקות ביום עד חודש נובמבר, שר הביטחון גנץ הגיע לסיור היום (חמישי) במעבדת "איילקס מדיקל" יחד עם אבי דדון מנהל הרכש במשרד הביטחון. המעבדה צפויה לפעול בשבוע הבא ותוכל לספק עשרות אלפי בדיקות בתוך מספר שבועות.

    שר הביטחון קיבל סקירה מיו"ר החברה והבעלים, ד"ר משה בן שאול, מנכ"לית החברה, תמר גלילי והמשנה למנכ"ל, זיו דהרי, על אופן תפעול המעבדה והודה להם על הזירוז בהקמתה, מתוך הצורך הלאומי הדחוף והשעה בה אנו נמצאים.

    שר הביטחון גנץ אמר בסיום הסיור: "בשבוע הבא בעזרת האנשים הטובים פה ובסיוע של מנהל הרכש, תוקם ותתחיל לפעול פה מעבדה שתגדיל את כושר הבדיקה של מדינת ישראל בעשרות אלפי בדיקות תוך שבועות ספורים. נקדם את המאמץ החשוב הזה לטובת אזרחי מדינת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ישר כוח. אבל הבדיקות לבדן לא יעצרו את המגיפה. רק הימנעות ממפגש עם אנשים אחרים, חבשית מסיכה כל הזמן והשתדלות שלא להיות במקום סגור עם עוד אנשים. רק זה יעזור. מי שמתפלל בקבוצה גם בחוץ מסכן את עצמו ואחרים ועשוי להביא לחולי ומוות.
      עכשיו הזמן להתפלל ביחידות. זו המצווה כרגע.