פרשייה חמורה: עובד במוקד לערעורים ממבודדים חשוד בקבלת שוחד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פרשייה חמורה: עובד במוקד לערעורים ממבודדים חשוד בקבלת שוחד

    בשל ראיות חמורות לביצוע עבירות שוחד, פתחה המשטרה בחקירה ע"י יחידת להב 433 כנגד עובד חברה המספקת שירות במוקד לערעורים על בידודי הבית. על פי החשד העובד קיבל כסף עבור הסרת שמות מבודדים מהרשימות

    משטרה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור ראיות שהגיעו למשטרה על חשש כבד לעבירות שוחד בעובד המספק שירותים למשרד הבריאות, יחידה 433 פתחה בחקירה ואתמול (רביעי) בשעות הערב נעצר חשוד לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות של קבלת שוחד ומעשה העלול להפיץ את נגיף הקורונה.

    החשוד הינו עובד חברה המספקת שירותים למוקד הערעורים של משרד הבריאות בנושא קורנה שהועסק באחד המוקדים המקבל דיווחים ממבודדים המבקשים לערער על עובדת היותם בבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת.

    על פי החשד, החשוד קיבל לכאורה טובות הנאה כסף ממבודדים שביקשו ששמם יוסר מרשימת הבידוד של משרד הבריאות על מנת שיוכלו לצאת לשגרת יומם.

    החשוד יובא בהמשך היום (חמישי) לבית משפט השלום בראשון לציון והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו. החקירה מנוהלת במשטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות ובליווי פרקליטות מחוז דרום.

    מהמשטרה נמסר: "אנו פונים לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן וזלזול בהן משבשים את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. מפרי צווי הבידוד של משרד הבריאות אף עלולים להפיץ את הנגיף, להדביק ולסכן את חייהם של אזרחים נוספים ללא ידיעתם".

    עוד נמסר, "משטרת ישראל תפעל על מנת למצות את הדין עם כל מי שיבחר להתעלם מהוראות משרד הבריאות ויגרום במעשיו, ברשלנות או במתכוון, לסיכון של התפשטות נגיף הקורונה".



    0 תגובות