הנשיא ריבלין בביקור בבית מרן הגר"ש כהן: "ההוראות הן פיקוח נפש"

    איתי גדסי No Comments on הנשיא ריבלין בביקור בבית מרן הגר"ש כהן: "ההוראות הן פיקוח נפש"

    נשיא המדינה הקביל את פני הרב חכם שלום כהן שליט"א בביקור חירום בביתו של הרב במסגרתו יצא הנשיא בברכת הרב בקריאה ציבורית למאבק משותף בקורונה

    צילום: לע"מ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן  ריבלין הקביל הערב (חמישי) את פני הרב חכם שלום כהן שליט"א והגיע לביקור חירום בביתו. הנשיא יצא בברכת הרב בקריאה ציבורית למאבק משותף בקורונה מתוך ערבות הדדית והמנעות מוחלטת מהסתה.

    הנשיא הודה לרב על פועלו למען שמירת בריאות הציבור והציות להנחיות בקרב המגזר החרדי והדגיש כי בפועלו זה מציל הרב נפשות ממש.

    "במדינה יהודית ודמוקרטית, קיום היהדות הוא עבורנו צו חיים. ההוראות הן פיקוח נפש ולא חס וחלילה ניסיון לכפות אדם נגד אמונתו. חלילה וחס שבגלל המגפה הנוראה תתפתח כאן שנאת חינם, אנחנו מתפללים שהקדוש ברוך הוא יסיר מעלינו מגפה ושנאת חינם", אמר הנשיא לרב וביקש כי יתפלל על עם ישראל בשעה קשה זו וימשיך לעודד את תלמידיו ואת כל הבאים בקהלו להקפדה על ההנחיות מתוך אחריות וערבות הדדית.

    הרב אמר לנשיא כי הוא חש אחריות ואהבה לכל עם ישראל, בני כל העדות, סיפר כי בכל רגע ורגע הוא מברך באהבה את כל עם ישראל, איחל לנשיא ודרכו לכלל עם ישראל חג שמח וייחל כי יקוים בנו מקרא שכתוב: "ושמחת בחגך והיית אך שמח".



    0 תגובות