העם היהודי מתפלל עבור מרן שר התורה; ראה"מ: "מצטרף לתפילות"

    איתי גדסי 1 Comment on העם היהודי מתפלל עבור מרן שר התורה; ראה"מ: "מצטרף לתפילות"

    ראש הממשלה, נשיא המדינה, הרבנים הראשיים ועמך בית ישראל מתגייסים לתפילה עבור מרן שר התורה שחלה בנגיף הקורונה | מרן הראש"ל הגר"י יוסף: "חכמי ישראל מגינים על הדור, מצוה על כל אחד ואחד להתפלל לבריאותו השלמה"

    מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הידיעה שהתפרסמה היום (שישי) כי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי נדבק בנגיף הקורונה, העולם היהודי כולו מתאחד בתפילה לרפואת גדול הדור, המוני בית ישראל קיבלו על עצמם את בקשתו של מרן שר התורה ללמוד מסכת ברכות, ולקרוא בכל יום עשר  מזמורי תהילים לרפואתו.

    מתנועת דגל התורה נמסר: "יחד עם כל בית ישראל אנו מתפללים ומבקשים להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים קניבסקי שליט"א לאורך ימים ושנים".

    מרן הראש"ל הגר"י יוסף דיבר על הצורך בתפילה על גדול הדור: "חכמי ישראל מגינים על הדור, מצוה על כל אחד ואחד להתפלל לבריאותו השלמה של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט״א וישתדלו לקבוע בכל ימי החג סדר לימוד קבוע של הלכות החג לרפואת הרב שמריהו יוסף חיים בן פעשה מרים".

    הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו מביע דאגה רבה לשלומו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א לאור הדיווחים הבוקר. הרב שוחח עם משפחת הרב שעדכנו כי מצבו של הרב טוב ב״" וממשיך בסדר יומו הרגיל. הרב הראשי קורא לציבור הרחב להתאחד ולהעתיר בתפילה לשלומו ולהחלמתו במהרה של עמוד התורה שהדור צריך לו, בתוך שאר חולי ישראל.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב: "אני מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. בשעה זו אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב, ברוח הכתוב: ״כִּי חַיִּים הֵם לְמֹצְאֵיהֶם, וּלְכָל בְּשָׂרוֹ מַרְפֵּא״ (משלי ד׳, כ״ב)."

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נשא תפילה לרפואת הרב חיים קנייבסקי: "לקיים בנו חכמי ישראל״. תפילתי מעומק דליבא לרפואה שלמה למרן הרב חיים קנייבסקי שליט"א, הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָּלֵּא רַחֲמִים עָלָיו לְהַחֲלִימוֹ וּלְרַפְּאֹתוֹ וּלְהַחֲזִיקוֹ".

    יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי כתב ‏"יחד עם כל העם היהודי ברחבי העולם, נתפלל השבת לרפואתו השלמה והמהירה של שר התורה, הגאון רבי שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, בן פעשא מרים. 'שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא".

    סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב ביקש מהציבור: "הננו בעת הזו בבקשה להרבות ולהתחזק בתפילה על גדולי ישראל שליט"א ועל כל עם ישראל הזקוק לישועה ורפואה".

    שר הביטחון לשעבר ויו״ר ימינה נפתלי בנט אמר: "אני מתפלל לרפואתו המהירה של הרב שמריהו יוסף חיים קנייבסקי. "עַל הַצַּדִּיקִים וְעַל הַחֲסִידִים וְעַל שְׁאֵרִית עַמְּךָ בֵּית יִשְׂרָאֵל … יֶהֱמוּ נָא רַחֲמֶיךָ ה' אֱלֹהֵינוּ".

    השר לשירותי דת יעקב אביטן אמר: "‏יחד עם כל בית בארץ ובתפוצות אני נושא תפילה לפני אבינו שבשמים לקיים בנו חכמי ישראל, לרפואה שלמה ומהירה לשר התורה הגאון רבי שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, בן פעשא מרים. עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו, אמן".

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "יחד עם כל עם ישראל מתפלל לרפואתו המהירה של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א. בתפילת החג נתפלל לרפואתו של רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לאורך ימים טובים. אל נא רפא נא לו".

    האלוף במיל' רוני נומה פרויקטור למגזר החרדי אמר: "יחד עם כל עם ישראל אנו מתפללים להחלמתו של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי, מתוך תקווה שתסור המחלה במהרה מנחלתנו".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חיים ישראל. חג שמח ???????????️ מה קורה בזה