גינויים רבים לדבריו של רביד; אבוטבול: "הפרופסור" להשמצת חרדים

    איתי גדסי 6 Comment on גינויים רבים לדבריו של רביד; אבוטבול: "הפרופסור" להשמצת חרדים
    פרופ מוטי רביד צילום: צילומסך מיוטיוב
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי כנסת ואנשי ציבור גינו בחריפות את ההשתלחות המבישה של מנהל ביה"ח "מעייני הישועה" בבני ברק, כנגד הציבור החרדי, רביד בריאיון לכאן אמר היום (חמישי), "לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים. אני לא מבין מה הקשר בין דת לבין מה שהם עושים. הם התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום במשך שנים".

    מנגד, רק לפני 72 שעות אמר פרופ' רביד בריאיון לגל"צ, כי "בני ברק רחוקה מלהיות מופקרת. בסוף אפריל היה משבר אמון, אבל לאנשים נפל האסימון, היום רוב ככל בתי הכנסת סגורים". היו שתהו האם ככל הנראה פיטוריו של פרופ' רביד מהנהלת בית החולים ללא קשר לאמירותיו כיום, הביאו אותו להשתלחות חסרת תקדים ומסיתה כל כך. גם ח"כ אוריאל בוסו רמז על כך, "נראה נקלע לאיזה סכסוך פנימי עם ההנהלה והחליט לבוא מסביב".

    סגן השר אורי מקלב הגיב על דברי פרופ' רביד: "אדם הרווי שנאה וצביעות, במשך שנים חי ומתפרנס מהציבור אותו הוא כל כך סולד – מוכן בגלל מניעים ידועים להרעיל את הבאר ממנה שתה עשרות שנים".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) אמר: "דבריו של מנהל בית החולים ׳מעייני ישועה׳ בבני ברק, פרופ׳ מוטי רביד, נגד החרדים, הם משמיצים מאד ומוציאים את דיבתם רעה של כל החרדים". עוד הוסיף, "רביד, חבל שלא בדקת כיצד החרדים הספרדים מקפידים על כל ההנחיות של משרד הבריאות כפי הוראת מועצת חכמי התורה בראשות חכם שלום כהן".

    חה"כ ינון אזולאי (ש"ס) הגיב: "זקנתו של רביד מביישת את בחורותו, בושה שאדם המתפרנס על חשבון הציבור החרדי לא יודע מהי הכרת הטוב ומתנהג בכפיות טובה. מי שהורג בפיו אסור לסמוך עליו שיציל חיים בידיו".

    ח"כ משה אבוטבול הגיב לדברי רביד: "מוטי רביד "הפרופסור" לענייני השמצת חרדים, פער את פיו נגד כל הציבור החרדי בהכללה מלאה, רק חבל שלא בדק כיצד למשל החרדים הספרדים מקפידים על כל ההנחיות של משרד הבריאות כהוראת מועצת חכמי התורה.
    מתברר שבכל שנותיו בבני ברק אפילו דוקטורט פשוט הוא לא עשה. לך…..".

    חה"כ אוריאל בוסו (שס) הצטרף לדברי חבריו גנדד פרופ' רביד ואמר, "ההסתה השוטפת איתה מתמודד מגזר שלם כבר ת קופה היא קשה, והיא זועקת לשמיים שבעתיים, שהיא מגיעה ממנהל בית חולים בעיר חרדית שכנראה נקלע לאיזה סכסוך פנימי עם ההנהלה והחליט לבוא מסביב בכדי להשיג את מטרתו האישית".

     



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      עבדתי אתו לא מבינה מה עשה כאן
      שונא ישראל

    2. 4

      ברוך שפטרנו מרביד

    3. 3

      צודק הפרופסור החרדים יודעים אק לסחוט והנה דוגמא גמזו ביקש תוכנית רמזור טבל מה לעשות שהחרדים הם אזור אדום אז ליצמן ודרעי הודיעו לביבי שאם הוא יתן יד לתוכנית הם יפרשו והתמיכה בו לא תהיי

    4. 2

      המדיה מלאה בתמונות של קבוצות עצומות של חרדים, שלכאורה מפירים את ההנחיות. אם בחתונות אם בלוויות ואם בתפילות. ברם, לא ניתן להכליל ומשתמע מדברי מנהל מעיני הישועה, שהוא דיבר על כל החרדים. כאן יש טעות אולי בגלל המדיה, אולי מפני שהוא בבית חולים בני ברקי, ש 95% מלקוחותיו הם חרדיים. הוא לא רואה אחרים. נו, ניתן לתרץ… אך דבריו האיומים והמסולפים: זזה ציבור ששנים התרגל לקחת ולא לתת כלום. זו אמירה כזענית ושקרית, זו אמירה עקומה ומקוממת. לא רק שהוא עצמו משמש כמנהל אל מוסד חרדי שנוסד בידי חרדים שכולו רק לתת, אלא שהוא עצמו מעולם לא נתן נתינה של עצמי, הוא מקבל משכורת שמנה במשך שנים מהציבור החרדי. בעוד שהוא נשבע להציל חיים ולמרות זאת לוקח כסף במלא חופניו, יועיל נא ויספור את כל אלפיי הגמחי"ם, ברבבות המשפחות בציבור החרדי. גמחי" ם מסודרים לפי אלפון במדרכי הטלפון – משרוך נעל ועד המכשיר הרפואי-טכנולוגי היקר הקיים היום. ממחק ועד כלי עבודה, או כלי שמחות. ממקל הליכה ועד מנוף חשמלי לטיפול בחולים סיעודיים. לכמה חולים הוא נתן מז נו הפנוי, לא בתחוםבית החולמם? לכמה הואמימן או נתן משל עצמו, קב הליכה או כסא גלגלים. לחילופין כמההוא שלח ל'יד שרה' או ל'עזר מציון'. בדבריו לא רק שאין לו הכרת הטוב או תודה למפרנסיו אשר נתנו לרבים כלכך בית חולים כזה, הם לא קיבלו פרס והוא רק קיבל וקיבל במשך שנים ארוכות, שכר על עבודתו, עליה נשבע והתחייב. הרי טענתו זו, אינה קשורה דווקא לעניין קורונה, שהרי אמר: התרגלו במשך שנים רק לקבל / לקחת ולא לתת כלום. פיו או ליבו הכשילו אותו.
      האם

    5. 1

      סוף סוף תגובה ישירה! למה לא להודות שנטורי קרטא והפלג הירושלמי לא מקבלחם את חוקי המדינה בעיקרון . גם אים הם גורמים נזק לעצמם הם לא שותפים של המדינה . במקרה הנוכחי הם שכחו את הקדימות של היהדות להגן על החיים על כול כלל אחר! ( פקוח נפש דוחה אפילו שבת ) . אז היגיע הזמן לבא חשבון עים הרבנים של הפלגים הסוררים ,
      ולא לתקוף רופא שאומר את האמת!