גמזו בעיריית ירושלים: "מתרשם ממקצועיות הניהול שלכם"

    איתי גדסי No Comments on גמזו בעיריית ירושלים: "מתרשם ממקצועיות הניהול שלכם"

    פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו בסיור בעיריית ירושלים: "מתרשם מהמקצועיות של העירייה והיכולת שלה לטפל בכל המגזרים בצורה מקצועית עם פתרונות ייחודיים. הנתונים שהצגתם פה – אין לי אותם ברמה הלאומית. אם הצלחתם במזרח העיר, אין דבר שגדול עליכם"

    צילום: דוברות עיריית י-ם
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור המאבק בקורונה, פרופ' רוני גמזו, הגיע היום (שלישי) לדיון עבודה בעיריית ירושלים.

    מהנתונים שהוצגו במהלך הביקור עולה כי מגמת התחלואה בעיר ממשיכה לרדת. מספר החולים נכון להיום עומד על 5,773 מאומתים. השכונות היחידות המוגדרות אדומות בעיר הן רמת שלמה ונווה יעקב.

    שיעור המאומתים בשבוע האחרון עומד על 10.9 בכלל האוכלוסיה. כאשר באוכלוסיה הכללית ובמזרח העיר הנתון הוא 6.6%.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר בדיון: "ישנה מגמת שיפור בכל המגזרים בעיר. במזרח העיר ישנו שיפור משמעותי מאוד. ביקשתי מפרופ' גמזו שיאפשר לבתי המלון בירושלים להיות הראשונים שתקבל מכשירי סופיה לצורך פיילוט שיאפשר פתיחת התיירות בעיר. בנושא העסקים הקטנים אמר ראש העיר: אני מבקש לפתוח את העסקים הקטנים כמה שיותר מהר. הפגיעה בכלכלה היא עצומה".

    עוד אמר ראש העיר לגמזו: "אני מודה לך בפני כולם על עבודתך הנהדרת, אני מקווה שתישאר בתפקיד כמה שיותר. בנוסף אני רוצה להודות לרופאת המחוז ולפיקוד העורף שעושה עבודת קודש למיגור התחלואה בעיר". לגבי החינוך הוסיף ראש העיר שירושלים יכולה לאפשר למידה במרחבים פתוחים ופארקים ומבקשת את האפשרות לקיים לימודי חוץ.

    פרופסור גמזו: "ירושלים מתנהלת ברמה של מדינה. זה העיר הכי מורכבת בארץ, והיא מתנהלת ברמה בין לאומית. בכל ביקור אני מתרשם מהמקצועיות של העירייה והיכולת שלה לטפל בכל המגזרים בצורה מקצועית עם פתרונות ייחודיים שמקרינים על כל הארץ. הנתונים שהצגתם פה, הם נתונים שאין לי אותם ברמה הלאומית. אני לומד מכם הרבה. רוצה להגיד שאפו גדול לראש העיר על ניהול האתגר הזה. יצרתם באמצעות שיטת ניהול ייחודית, אפשרות לשלוט במצב, עם סיוע בשכונות, בערבות הדדית, ועל זה כל הכבוד".

    "ברמה הלאומית: אחרי שלושה שבועות של סגר יש עדיין 3000 חולים בתנאים של סגר הדוק. נשארו עוד שלושים ערים אדומות בהם יש קושי לרדת ברמת התחלואה. יש שכונות בירושלים שנמצאות בצבע האדום. המשימה שלנו להמשיך לרדת. יש שכונות שזה מורכב בהם, אבל אם הצלחתם במזרח העיר, אין דבר שגדול עליכם", הוסיף גמזו.

    עוד אמר הפרויקטור "צריך להגביר את הבדיקות, זה יעזור להוריד את מקדם ההדבקה. יש אנשים שמרגישים בריאים והם חולים ומפיצים בטעות את המחלה. מבחינתי בירושלים לא צריך הפניה לבדיקות. שיעשו כמה שיותר בדיקות. בנושא החינוך: יחד עם שר הבריאות ומשרד החינוך אנסה למצוא דרך לפתוח את מערכת החינוך מוקדם יותר בהתאם למודלים שהצגתם".



    0 תגובות