נתניהו במליאה: "אין סעיפים סודיים בהסכם"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו במליאה: "אין סעיפים סודיים בהסכם"

    ראש הממשלה נתניהו: "ישראל שנתפסה עשרות שנים כאויב נתפסת היום כבת ברית איתנה ואפילו חיונית. מדהים שפה בכנסת ישראל יהיו אנשים שיצביעו נגד השלום"

    צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג בפני מליאת הכנסת את הסכם השלום עם איחוד האמירויות ואמר: "מאז ראשית ימי הציונות ידנו האחת אוחזת בנשק המגן וידנו השנייה מושטת לשלום לכל מי שרוצה בשלום. אומרים ששלום עושים עם האויב, לא. שלום עושים עם מי שחדל להיות אויב, שלום עושים עם מי שרוצה בשלום ולא עם מי שנשאר מחויב להשמדתך".

    "תמיד האמנתי ששלום אמת יושג רק מתוך עוצמה ולא מתוך חולשה. את החזקים מכבדים, עם החזקים כורתים בריתות, בעוד שהחלשים נרמסים. ישראל בהנהגתי הפכה למעצמה טכנולוגית, למעצמה מודיעינית, למעצמת סייבר והדברים הללו, השילוב של הכוח הכלכלי טכנולוגי שלנו והכוח הצבאי המודיעיני שלנו, נתנו לנו הרבה עוצמה מדינית. ישראל בהנהגתי איננה מתפתה לנסיגות מסוכנות, להרכנת ראש, לפייסנות שמקרבת מלחמה במקום להרחיק אותה".

    "הודות לכך מתרחש בשנים האחרונות דבר ענק, מדינות ערביות ומוסלמיות רבות מבקשות את קרבתנו. הן רואות את עוצמתנו הצבאית והמודיעינית הטכנולוגית והכלכלית. הן משנות את גישתם כלפינו, ישראל שנתפסה עשרות שנים כאויב נתפסת היום כבת ברית איתנה ואפילו חיונית".

    "נקודת המפנה המשמעותית ביותר הייתה ההתנגדות שהובלתי להסכם הגרעין המסוכן עם איראן. עמדתי מול כל העולם, לפעמים עמדתי גם מול אנשים פה. הזהרתי מפני תרחיש אימים של איראן גרעינית, נאמתי על-כך בקונגרס האמריקני וקידמתי יחד עם האחרים כאן מדיניות שנועדה למנוע מאיראן להתבסס צבאית בסוריה. מנהיגים שונים פנו אלי באזור במיוחד אחרי הנאום בקונגרס, פנו אלי בחשאי ואמרו עד כמה הם מברכים את המדיניות הזאת ובהדרגה הביעו נכונות להדק אתנו את הקשרים. פתחנו את שמי סעודיה לטיסות מישראל, ביקרתי עם רעייתי באומן, כוננו יחסים דיפלומטים עם צ'אד, נפגשתי עם מנהיג סודן, פגשתי חצי תריסר נציגים ממדינות ערביות והיו גם הרבה מאוד פגישות חסויות שיגיע הזמן לחשוף אותם".

    "לא אמרתי שכל העולם הערבי תומך בשלום או כל העולם המוסלמי, איראן מתנגדת לו בחריפות, חיזבאללה מתנגד לו בחריפות, חמאס מתנגד לו בחריפות, וגם הרשות הפלסטינית. והנה גם חברי כנסת כאן מתנגדים. מדהים שפה בכנסת ישראל יהיו אנשים שיצביעו נגד השלום, מי שלכאורה ממחנה השלום מתנגד לשלום".



    0 תגובות